Gå til innhold

Snø, Farlig for pcn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lukter det av...

Enten har du jækla lange kabler... Eller så har du verdens minste og farligeste veranda... (Uten rekkverk). Og med tanke på att faren din gir deg 15.000 til en ny pc, så bør han være litt velstående og ha råd til en veranda større enn 1 kvadrat... Med rekkverk...

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen :p .

ps : du er ikke lite smart også som lar pc'en stå ute når det snør

mvh BalleMann

Lenke til kommentar
Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen :p .

mvh BalleMann

Vel, du er ikke den smarteste kniven i skuffen du heller da. sitte i et rom på 10 grader med pc, må ta på seg jakke etterhvert da, kan bli kaldt i lengden :p

Lenke til kommentar

jeg kjenner esensen av *kødde trå*..

du kan sende den ødelagte data'en til meg :yes: ...

terasser uten rekverk blir vel strengt tatt ikke godkjente pga fare for at folk skal falle ned... bare en tanke fra min side, har ingenting som bekrefter dette...

Jeg blir litt skremt av mennesker som blir så til de grader utskjemt av foreldre... du burde være uten pc en stund, mens du jobbet deg opp nok penger til en ny..

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar

Jeg ble inspirert! Har nå flyttet inn den lille fryseren på rommet mitt og puttet pcen oppi. Alt går så det suser. Ble kvitt støyproblemene samtidig som fallfaren er minimal. Rart ingen har tenkt på det før. JEG er genial!

Hovedkortet holder -10 grader og prosessoren er på 5 grader!!! :love:

Neste gang vinner vi IQ testen mot Sverige i hvert fall hvis jeg får være med :devil:

Lenke til kommentar
Har et bedre tips til hvordan dere kan få pc'en kaldere, jeg har det sikkert 10 grader på rommet mitt jeg, også har jeg kabinett døra mi åpen da. Så det hjelper nok noen grader i kampen mot varmen  :p .

mvh BalleMann

Vel, du er ikke den smarteste kniven i skuffen du heller da. sitte i et rom på 10 grader med pc, må ta på seg jakke etterhvert da, kan bli kaldt i lengden :p

Njaaa, har en koselig dyne som varmer opp...... :ermm:

Lenke til kommentar
Syns det var et morsomt innlegg jeg da men....... Er det mulig å klare å miste en stasjonær PC i sne.....? :laugh:

joa.. går det vil jeg tro :p

Sitter ute i haga'n jeg nå.. Inne i snøiglooen jeg brukte fire timer på å bygge... endelig fått klokka celeron 1ghz min til 4,8 ghz :D ... utrulig hva kulde kan gjøre :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...