Gå til innhold

Snø, Farlig for pcn?

Anbefalte innlegg

Hva gjør du med den gamle da? Kaster den bare da den muligens ikke virker ved første øyekast?

Sorry, men jeg mener du er en bortskjemt drittunge som bare får det du peker på. Du skulle vært uten pc en god stund (til du har spart opp til en ny en selv). da lærer du kanskje litt om verdien av ting og konsekvensen av handlinger... Blir direkte sint når jeg ser sånn oppførsel fra foreldre :realmad:

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='17/12/2003 : 12:41'] er det ulovlig å ha snille foreldre? Åssen er sengene på fattighuset?

Det er forskjell på smill og dumsnill. Forledre skal faktisk prøve å lære barna noe så de kan gli inn i samfunnet som skikkelige mennesker, ikke fortsette å være bortskjemte drittunger. Den siste kommantaren bare bekrefter de peongene som tydeligvis gikk deg hus forbi...

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne rette en stor takk til [nerd1]. Jeg har nå sittet og skrattledd i snart 10 minutter mens jeg leste denne tråden... tusen takk for at du har gjort denne ellers kjedelige onsdagen med en utrolig morsom historie :thumbs:

Når du får ny PC av pappa og herper den på en annen utrolig måte, kan du love å fortelle oss!?

Lenke til kommentar
Hva gjør du med den gamle da? Kaster den bare da den muligens ikke virker ved første øyekast?

Sorry, men jeg mener du er en bortskjemt drittunge som bare får det du peker på. Du skulle vært uten pc en god stund (til du har spart opp til en ny en selv). da lærer du kanskje litt om verdien av ting og konsekvensen av handlinger... Blir direkte sint når jeg ser sånn oppførsel fra foreldre :realmad:

Må nok si meg rimelig enig her. Når du er såpass dum at du setter en PC utendørs (finnes noe som heter kondens som kommer om den er ute i kaldluft over lengre tid) og attpåtil såpass langt ut at den detter ned fra verandaen. hadde du typ 5-10 meter lange strømkabler,tastaturkabel (eventuelt trådløs mus og tastatur) skjermkabel, tp og alt det andre seriell og com dallet?

Uansett, du fortjener ikke å FÅ en ny PC av faren din, skaff deg jobb og tjen inn pengene, så kanskje du lærer å ta vare på ting når du har betalt det selv.

:mad::angry:

Lenke til kommentar

Enkelte feil bør jo da rett og slett ikke gjøres.

Dette problemet her blir jo på linje med vandrehistorien om hun som tørket bikkja si i ovnen, fordi det stod jo ikke noe sted i manualen at hun IKKE kunne gjøre det...

Med et minimalt fnugg av fornuft så setter du ikke maskina di ut i friluft, attpåtil med en kabinettdør tatt av.

Lenke til kommentar

Det er så dumt at det ikke ligner grisen!

til å med søstera mi på 9år er ikke så dum og det verste av alt er det at du sier" jeg er en liten bortskjemt drittunge kan jeg få ny pc" så sier den intligente faren din: jada bare gå å bestill deg en ny! :angry::angry::angry:

du få ha en good jul og et bortskjemt nyttår :xmas::xmas:

Lenke til kommentar
,17/12/2003 : 11:45] Jeg satt den vel kanskje litt for lanGT utpå kanten.

Ytterst på kanten her, er det i alle fall noe vi kaller for rekkverk :scared:

Og skulle noe bli ødelagt er dte vel mest sannsynlig harddisk, etter et fall på x-antall meter...

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
,17/12/2003 : 11:45] Jeg satt den vel kanskje litt for lanGT utpå kanten.

Ytterst på kanten her, er det i alle fall noe vi kaller for rekkverk :scared:

Og skulle noe bli ødelagt er dte vel mest sannsynlig harddisk, etter et fall på x-antall meter...

HAHA, sant det, han satte den vel oppå der og? mener å huske at IQ = en fin bil? tihi :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...