rstrr Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Lastet inn verktøyet på usb-minnet. Kunne ikke installere. Feilmelding '0x80042405-0xA001A'. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Kanskje litt for å omgå problemet, men du vet du kan reinstallere Windows med å holde shift knappen ved omstart av maskinen.. Så går du på feilsøking, og så velger du å tilbakestille PCn... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Lastet inn verktøyet på usb-minnet. Kunne ikke installere. Hva slags "verktøy" er det du snakker om? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Går utifra det er Windows Media Creation Tool, men er USB minnepennen stor nok?Mine erfaringer er at 4GB skal være nok hvis 1 språk, 8GB for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Media creation tool er på 16Gbs minnepenne. Men nå resetter jeg som jeg fikk en god tips her for. Ferdig her med resettingen men opplever fortsatt at Google Chrome er dritt. Fryser! Og det er den jeg bruker. Endret 13. september 2018 av rstrr Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Finns det noen måte å installere Windows på nytt sånt at problemet forsvinner? Google Chrome er ikke bra. Installering med usb-minne blev avvist. Henger troligvis tilsammen. Ellers må jeg lære meg bruke Edge. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Du skal ikke laste ned programmet på minnepinne. Programmet lager en "oppstartsdisk" på pinnen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Media creation tool er på 16Gbs minnepenne Skjønte ikke helt hva du mente men svaret er nei. Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Skjønte ikke helt hva du mente men svaret er nei. Hva mente du med nei? Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Hva mente du med 'nei'? Kan en ny harddisk hjelpe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå