frohmage Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Jeg tror ikke det er mange telefonselgere som ser på dette som et drømmeyrke, men "noen må gjøre det", så det går jo an å utvise et minimum av høffelighet når de ringer. Selv forsøker jeg i hvertfall på det. Om de ikke tar hintet når jeg sier jeg ikke er interessert, så legger jeg på. Ingen grunn til å plage dem mer enn nødvendig. Svindlere derimot er en annen ting. Om de ringer fra "Microsoft" skjønner jeg godt at folk plager dem (selv om de som ringer derfra sikkert også har begrensede karrieremuligheter). Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Nei, noen må slett ikke gjøre det. Telefonsalg er ikke en nødvendig samfunnsfunksjon, tvertimot fullstendig overflødig. 7 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Jeg tror ikke det er mange telefonselgere som ser på dette som et drømmeyrke, men "noen må gjøre det", så det går jo an å utvise et minimum av høffelighet når de ringer. Selv forsøker jeg i hvertfall på det. Om de ikke tar hintet når jeg sier jeg ikke er interessert, så legger jeg på. Ingen grunn til å plage dem mer enn nødvendig. Svindlere derimot er en annen ting. Om de ringer fra "Microsoft" skjønner jeg godt at folk plager dem (selv om de som ringer derfra sikkert også har begrensede karrieremuligheter). Når de gjelder de som ringer fra "Microsoft" så er jo ikke disse en gang telefonselgere, men kriminelle, så disse fortjener å blir skjelt ut. Det er mildt med tanke på at de desverre slipper unna når de svindler noen; fordi den indiske ordensmakten ikke gjør noe for å stanse disse og gi dem en velfortjent straff. Endret 8. januar 2019 av Morromann 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Når de gjelder de som ringer fra "Microsoft" så er jo ikke disse en gang telefonselgere, men kriminelle, så disse fortjener å blir skjelt ut. Det var jo poenget mitt også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå