ltdata Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Her er utfordringen: Jeg får vondt i ørene av å bruke slike in ear øreplugger. Funker greit noen minutter og så gjør det vondt. Jeg har tidligere hatt øreplugger som ikke har vært in ear, men ser ut til å være vanskelig å finne. Ønsker selvsagt å stenge lyden/musikken fra treningsenteret ute. Trenger ikke trådløse da jeg har de festet til en gammel mp3 spiller. Skal ikke løpe, bare trene styrke med disse Noen tips? Eventuelt noen ekstremt behagelige in-ear plugger? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jabra Move er veldig gode klokker - og til en rimelig penge. Jeg har brukt disse til styrketrening i et drøyt år og er meget fornøyd med de. De sitter godt, tåler svette og holder en lydkvalitet som i mine øyne ligger langt over prisen. Et søk viser at de får meget gode anmeldelser. Lykke til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg får vondt i ørene av å bruke slike in ear øreplugger. Funker greit noen minutter og så gjør det vondt. Jeg har tidligere hatt øreplugger som ikke har vært in ear, men ser ut til å være vanskelig å finne. Jeg har også fått vondt i øregangen av diverse øreplugger. Jeg har hatt både Jaybird X2 og Jaybird X3 og disse merker man nesten ikke at man har inne i øret. Veldig bra lyd er det også. Nå skal Jaybird X4 ha kommet også som sikkert er enda bedre. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 15. september 2018 Forfatter Del Skrevet 15. september 2018 Mange takk for tips. Svetter en del selv om jeg bare trener styrke så tenker kanskje de Jaybirdene er best til mitt bruk. Prisen var også helt overkommlig også på begge forsklagene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Alle Jaybirdene er lager for å takle svette helt fint. Anbefalte de til ei jwg kjenner som trener mye og hun er strålende fornøyd med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå