AfterGlow Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Vil bygge på historien til oppfølgeren som det aldri ble noe av.Alan Wake blir TV-serie Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Alan Wake er på lista over et av de beste spillene jeg har spilt. Elsker settingen og feelingen av dette spillet. 3 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Alan Wake er på lista over et av de beste spillene jeg har spilt. Elsker settingen og feelingen av dette spillet. Enig. Digget Alan Wake når det først kom ut på 360, kjøpte det igjen når det kom ut på PC. Fortellerstilen er helt fantastisk, veldig inspirert av Twin Peaks og Stephen King. Har lenge håpet at det vil komme en oppfølger. Gleder meg til å se denne serien. Håper det vil lede til mer interesse som da leder til at Microsoft bestiller ett nytt Alan Wake spill fra Remedy, gjerne at de selger IPn til selskapet for en hemmelig sum slik at de kan fritt lage Alan Wake spill. Trenger mer.... 2 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Kom aldri inn i spillet. Spillt en drøy time men føltes litt kjedelig med disse skyggene. Kanskje gi det en ny sjanse. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg hiver meg på lista over folk som sier dette er en av de beste spillene jeg har spilt. Svært overaskende å høre det nå skal bli tv serie. Men uten tvil at historien passer svært godt til nettopp dette. Men slike prosjekter går jo i vasken hele tiden, så... tror det ikke før jeg får se det. Men krysser fingrene Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Alan wake for et nydelig historie drevet spill ... Stor koste meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Fantastisk spill, skal lete lenge etter stemning og atmosfære som dette spillet har. Serie kan bli bra, blir spennende! Lenke til kommentar
Dal Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 De kan jo begynne med å forklare hva som egentlig skjedde i spillene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 De kan jo begynne med å forklare hva som egentlig skjedde i spillene Dei kunne godt oppklart litt, men eg synest det er moro med historiar som aldri blir heilt forklart. Spesielt i denne King-sjangeren. Digga Alan Wake og skulle gjerne sett ein oppfølgjar, men tar gjerne ein TV-serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå