provolone Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hei Knuste min honor 8, igjen, og er på jakt etter ny telefon. Ønsker denne gang en slik nedbetslingsløsning som en del operatører tilbyr. Beste deal der ute? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Huawei honor 8 TOUCH SCREEN Digitizer VETRO + LCD DISPLAY + Frame Assembly NEW Trenger ikke å koste alverdens å reparere, hvorfor nedbetalingsløsning? Forsikring er vel lurere? Eller være litt mere forsiktig eller skaffe skjermbeskytter. Si litt hva du er ute etter med mobil. Endret 13. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
provolone Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Fordi jeg for tiden jobber som ringevikar offshore. Litt uforutsigbar inntekt fremover, og det meste av sparepenger er knyttet opp i aksjer / fond. Tenkte som så at hvis noen av de her rentefrie nedbetslingsløsningene de tilbyr koster det samme som å cashe ut en så gjør jeg heller det. Fornøyd med honor 8, men merker den begynner å henge litt etter på en del apper, så jeg vil da oppgradere i samme slengen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Er det ikke bedre å kjøpe en billigere telefon da? Xiaomi Mi 8 f.eks. https://m.banggood.com/Xiaomi-Mi8-Mi-8-Global-Version-6_21-inch-6GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-845-Octa-core-4G-Smartphone-p-1325618.html?rmmds=search Råeste prosessoren man får så den blir ikke treg med det første. Eller du kan kjøpe denne for halve prisen igjen: https://m.banggood.com/Xiaomi-Mi-A2-Lite-Global-Version-5_84-inch-3GB-RAM-32GB-ROM-Snapdragon-625-Octa-core-4G-Smartphone-p-1315247.html?rmmds=search Veldig god telefon det og. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Vil anbefale OneCall , enkel og grei faktura . Nedbetalingstid på 12 ,18 eller 36 mnd ved kjøp . Kjøpte en iPhone 8 plus på den måten , betalte 250kr mnd så cashet jeg den ut i sommer etter 9mnd .. Du må være kunde der for å kjøpe . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå