Harald Brombach (digi.no) Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hvem ville ha gjettet at det var mulig å få internasjonal interesse for et nytt CMS?INTERVJU: – Vi blir kontaktet av svære industrikonserner som vi ikke trodde vi kunne snakke med i denne fasen [Ekstra] Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Så kult. Jeg må gladelig innrømme at jeg tenkte at det siste verden trengte var enda en CMS da jeg hørte om selskapet første gang. Men det finnes ingenting bedre enn å ta feil. :-) Gleder meg til å følge selskapet videre. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ikke helt unikt. Neos/Flow bygger på mye av det samme konseptet - selv om de har et fullverdig CMS på toppen. Personlig mener jeg at man ikke bør kalle Sanity et CMS - for meg så skjuler det fleksibiliteten og arkitekturen i Sanity. Jeg vil kalle det mer et Content Application Framework. Headless CMS er også et bra navn. For meg er dette et databasebasert rammeverk for presentasjon av innhold på ulike plattformer og kontekster. Hvor presentasjonslager kan være mye rart - f.eks mobilapp, eBook, nettside osv Og man tenker helt rett. Det er å kunne lagre innhold strukturert og gjenbrukbart som er framtida. De "CMS-er" og rammeverk som klarer dette vil overleve - ikke de tradisjonelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå