SailorMoon Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Sikkert dumt spørsmål men har nettopp blitt singel etter 8 år og vet liksom ikke helt hvordan singellivet funker. Tar imot alle tilbakemeldinger 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Gjør hva du vil, lev livet, få deg en hobby, fordyp deg i noe du bryr deg om, få deg en lekevenn, heng med kompiser du har bare deg selv å tenke på så, no limits. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Prøvde å tenke litt, men føler jeg har glemt det litt selv.. Men du kan vel tenke litt på kardemommeloven tror jeg "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil." Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 https://m.youtube.com/watch?v=UMF8-hKrH8Y Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det noe sånt du tenker på? Jeg ser ikke nødvendigvis mitt eget liv som et singelliv, i hvert fall ikke bare et singelliv, men jeg lever for tiden som en nomade og reiser mens jeg driver med egne prosjekter. Det fordrer selvfølgelig at man heller ikke er bundet av andre forpliktelser, som bolig, barn, studier eller jobb som må utføres på et bestemt sted og til bestemte tider. Samt at man har en idé om hva man skal leve av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå