knutby Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kommer sikkert en lumpen moderator å stopper hele tråden snart Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Apropos: Vet noen hva slags beskyttelse som er på Flåklypa GP? Ja, den har jeg irritert meg over også. Vi har kjøpt både grunnpakka og utvidelsen, men da jeg og kjerringa noen ganger spiller samtidig, kunne jeg ikke installere utvidelsen på begge maskinene våre, siden utvidelsen krevde at cd-en sto i. Surt at man ikke kan bruke grunn-cd'en til utvidelsen... Si fra hvis du finner ut noe, da. Ellers står jeg bak alt du har sagt i denne tråden, LarsC. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kommer sikkert en lumpen moderator å stopper hele tråden snart Og gir samtlige som har postet her ein advarsel Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis jeg husker rett, er det enkelte spillprodusenter som lar deg sende inn en ødelagt plate, og returnerer en ny. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 FGP(flaaklypa) bruker Cd-Cops... se på gamecopyworld der tror jeg de har noe.. hadde samme prob. før jeg også men har vokst ifra FGp da...(gamecopyworld er for å ta backuper av egne cder...ikke no annet) God Jul... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Okei. Altså har jeg så vidt jeg kan bedømme ikke gjort noe ulovlig. Du har gjort noe ulovlig i henhold til norsk lov. Forumsretningslinjene != norsk lov. [fjernet av moderator] er funksjonelt likt andre programmer av samme typen, både brenner/leser-delen og virtuell cd/dvd-rom-delen. Endret 17. desember 2003 av TST Lenke til kommentar
bernini Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvis jeg husker rett, er det enkelte spillprodusenter som lar deg sende inn en ødelagt plate, og returnerer en ny. Den muligheten vurderte jeg da mitt Battlefield 1942 røk, men EA ville ha syke £7.50 pr. cd for å bytte de ut.. i tillegg til porto. Så jeg skaffet meg heller noen filer på mindre lovlig vis. - gordito Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 PålPot får 1 advarsel etter å ha kommet med tips om hvordan man kan kopiere/brenne kopibeskyttede programmer. Det er helt uvesentlig om det er lov eller ikke å gjøre det til privat bruk, så lenge informasjon som blir gitt her _kan_ brukes illegalt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg