BWW Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har et problem som jeg tror ikke admin finner ut av Tenkte kanskje det var flere kloke hoder å spørre. Vi har en exchange server som er kofigurert av admin. Men brukerne kan ikke logge seg på andre maskiner? Epost meldingene deres får de kun se på en maskin, den første de kofigurerte Outlook på. Hvis vi logger av og på en annen maskin vil de ikke kunne se hva som er i Inbox. Noen som fortår seg på hvorfor det kan være slik hadde jeg vært takknemlig hvis de ville dele det med meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 på meg virker det som deter exchange som er feilkonfigurert - for det skal være mulig å sjekke mailen din uansett hvilken maskin du sitter på..... Lenke til kommentar
BWW Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Det skal være Roaming user profiler på brukerne. Går jeg inn å ser på profilene er stien til deres brukermapper på exchangen. SÅ hvorfor fungerer det ikke. Noen som kan Policy på exchange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå