Kurt Lekanger Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hjem-knappen er også borte for godt.Apple har lansert tre nye iPhone-telefoner. Og alle er rammeløse Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Noen som har funnet ut hvilke sensorstørrelser, brennvidder, ekvivalente brennvidder eller bildevinkler de to baksidekameraene har? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 iPhone Xs = iPhone Excess? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) *slett* Endret 12. september 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hmm, får håpe det kommer en etterfølger til SE også. Hvis ikke blir det bytte til Android neste gang etter å ha hatt Apple siden iPhone 3G kom ut. Å drasse på en 5,8" monstertelefon er ihvertfall helt uaktuelt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 En SE er da ikke umulig å få tak i? Den er da fortsatt en svært bra telefon som du fint kan bruke fremover Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 En SE er da ikke umulig å få tak i? Den er da fortsatt en svært bra telefon som du fint kan bruke fremover Ja, jeg har en SE jeg. 2,5 år gammel og fungerer fint. Men en eller annen gang må den jo byttes ut, om 2-3 år kanskje. Da er neppe dagens SE i salg og 5G er dessuten på vei. Mao. trengs en etterfølger til SE for de som ikke ønsker å drasse rundt på en telefon som krever egen skulderveske... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja, jeg har en SE jeg. 2,5 år gammel og fungerer fint. Men en eller annen gang må den jo byttes ut, om 2-3 år kanskje. Da er neppe dagens SE i salg og 5G er dessuten på vei. Mao. trengs en etterfølger til SE for de som ikke ønsker å drasse rundt på en telefon som krever egen skulderveske... Ja det er klart. Enten det, ellers så kan du jo sikkert slutte å overdrive? For da gjør det liksom ikke noe om man har en telefon på 5.8 tommer, sånn plutselig Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hmm, får håpe det kommer en etterfølger til SE også. Hvis ikke blir det bytte til Android neste gang etter å ha hatt Apple siden iPhone 3G kom ut. Å drasse på en 5,8" monstertelefon er ihvertfall helt uaktuelt. 5,8" er da ok det, men er prisen som er problemet og eple Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 5,8" er da ok det, men er prisen som er problemet og eple Om du ikke liker eplet, så ... ikke spis det? Det er jo ikke verre enn det, finnes mange andre alternativer Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja det er klart. Enten det, ellers så kan du jo sikkert slutte å overdrive? For da gjør det liksom ikke noe om man har en telefon på 5.8 tommer, sånn plutselig Overdrive? Nei. Kona har en slik telefon, synes den er helt forferdelig å bruke/håndtere. Personlig synes jeg SE er i overkant stor, men innenfor det akseptable. Gamle 3GS var optimal på størrelse, passer fint inni en hånd og tar ikke mye plass i lomma. Jeg vil altså ha en telefon jeg kan ta opp med høyre hånd, låse opp og gjøre det jeg skal. Uten å risikere å miste den fordi den er så stor at den egentlig krever tohåndsbruk. Skal jeg surfe eller lese avisa drar jeg heller opp iPad'en. Lenke til kommentar
iz- Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Om du ikke liker eplet, så ... ikke spis det? Det er jo ikke verre enn det, finnes mange andre alternativer Halvspist eple, tilogmed ! Ææææææsj....... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Overdrive? Nei. Kona har en slik telefon, synes den er helt forferdelig å bruke/håndtere. Personlig synes jeg SE er i overkant stor, men innenfor det akseptable. Gamle 3GS var optimal på størrelse, passer fint inni en hånd og tar ikke mye plass i lomma. Jeg vil altså ha en telefon jeg kan ta opp med høyre hånd, låse opp og gjøre det jeg skal. Uten å risikere å miste den fordi den er så stor at den egentlig krever tohåndsbruk. Skal jeg surfe eller lese avisa drar jeg heller opp iPad'en. Den SE’en din er også veldig billig å reparere på. Slapp helt av, du kan beholde den i maaaange år til Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja det er klart. Enten det, ellers så kan du jo sikkert slutte å overdrive? Velkommen til internett, du er tydeligivs ny her! Her gjør vi 3 ting: vi overdriver, vi krangler og vi ler av katter. Gled deg! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Velkommen til internett, du er tydeligivs ny her! Her gjør vi 3 ting: vi overdriver, vi krangler og vi ler av katter. Gled deg! Hahaha! Takk! Elsker katter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå