Niklasp Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Dette er Apples nye «billig»-mobil: iPhone Xr Lenke til kommentar
qwerty0192 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) 8690 kr for iPhone Xr 64GB med IPS skjerm, må jeg si er "billig". Endret 12. september 2018 av oagoum 2 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Ikke noen store høydepunkter fra Apple. For mitt vedkommende, har jeg iPhone 8, og dersom jeg går for en ny iPhone, blir det nok XR. Den har 1,5 timer mer batteritid enn gamle 8 Plus, og det er tilstrekkelig for min bruk. Størrelsen er mindre enn 8 Plus, men den har mye større skjerm. Når det gjelder Apple Watch, kan Series 4 bli aktuell. Apple Watch Series 4 er blitt et par millimeter større, den har større skjerm, men man kan fint bruke de gamle reimene. Samme batteritid som tidligere (18 timer, men holder gjerne et par dager med lett bruk). Har i dag Series 2. Kunne jo ønsket minst 4 dager batteritid, men klokka er jo lett å lade - forutsett at man bruker laderen som fulgte med. Er usikker på om andre trådløse ladere kan brukes. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Billigversjon? ?? 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Billig mobil dette ja, haha, værsågod å overbetale. Heldigvis finnes det langt bedre og billigere alternativer hvis man ikke bryr seg om navnet på produktet, men brukervennlighet og ytelse. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Hvorfor har den ikke Full HD oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg