Countryman Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Jeg benytter en privat host til WP.org nettsiden min, og nå er tiden inne for en påminnelsesmail hver eneste dag om at jeg skal fornye den årlige kontigenten til WP. Problemet er at vedkommende som hoster nettsiden min mener at jeg ikke lenger behøver å betale denne regningen - fordi alt nå går "via ham". Likevel er jeg litt skeptisk, og redd for at siden min skal stoppes og forsvinne. Er det noen som har erfaring med dette, og som vet hva jeg skal gjøre? Takk for hjelpen Endret 12. september 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hei! Jeg vil anbefale deg å sitte opp et domene og host hos PROISP. Fordelen med å eie et domene er at du bare må forny domene og host en gang i året. Og det er veldig rimelige priser: https://www.proisp.no/webhotell/ Totalt betaler du da for alt dette for det første året følgende pris: 288 kr. Dette er den minste pakken du får, og jeg vil sterkt anbefale det. Om du lurer på noe annet er jeg alltids tilgjengelig. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Takk for det kamerat Jeg eier domene gjennom Domeneshop pr. idag og det er ca. det samme - så godt som gratis og kun en fornying pr. år. Det FØLES som om det er mye greier å flytte fra WP fordi jeg innehar såpass lite datakunnskap som det jeg gjør - og jeg har egentlig ikke behov for å gjøre det heller da alt har gått på skinner etter å ha fått hjelp av nåværende host. Problemet mitt er vel egentlig at jeg ikke helt har forstått hva de forskjellige "tingene" er, og hva de gjør - derfor er jeg i tvil om jeg har behov for å betale regningen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Jeg kan jo avslutte tråden. Jeg fant etterhvert ut at regningen bestod av .com premium-plan. Dette ble benyttet FØR siden ble overtatt av privat host og overgang til .org for et halvt år siden. Premium plan kansellert, regningen slettet og penger spart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå