Gå til innhold

Mer båndbredde fra Nextgentel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...har sagt det før og sier det igjen; de behandler kunder som middagsrester fra i forigår...

Din personlige erfaring, eller TV 2 Hjelper deg sin erfaring?

 

Mange som disser NGT pga. det de hører i media. Jeg har ingen dårlige erfaringer med NGT's kundeservice. Trengte den en gang pga. en feil Bravida hadde gjort, og da fikk jeg svar etter 5 minutter.

 

TV2 hjelper deg hadde noen rimelig tynne argumenter, og 3-4 stykker med dårlige erfaringer (trodde de hadde flere jeg... 3-4 stykker av flere titusener av kunder... ikke noe å rope hurra for). Jeg jobber faktisk deltid i media, og vet litt om hvordan TV 2 hjelper deg fungerer. Litt klipping her og litt der, så svarer firmaet de kritiserer på noe helt annet enn de ble spurt om.

 

Mye man kan gjøre på klippebordet skjønner du.

TRUST ME, det er slik NGT er, vi lager dette ikke opp, og det gjør forøvreig ikke TV2 hjelper deg heller.

men hvorfor tro oss, bare prøv :)

 

lykke til :thumbs:

 

ps: jeg vil heller har en linje som er stabil og funker, enn en linje som er på en dag, men ikke dagen etter, osv osv, osv,,, må prøv å forklare dem dette :)

jeg vet ikke helt om jeg forsto helt det siste der, men jeg har ikke hatt noe problemer supporten til NGT, dvs. jeg satt å venta en stund, men jeg har sittet lengre i support hos Telenor når jeg hadde dem som ISP...

Lenke til kommentar
jeg vet ikke helt om jeg forsto helt det siste der, men jeg har ikke hatt noe problemer supporten til NGT, dvs. jeg satt å venta en stund, men jeg har sittet lengre i support hos Telenor når jeg hadde dem som ISP...

Ja, NGT har ikke noe god support men Telenor har ikke noe spesielt bedre de heller.

Lenke til kommentar

Fint av Nextgentel, men det er litt synd at vi med 2Mbit (Delta) har blitt forbikjørt begge gangene de satte opp hastighetene/satte ned prisene. Det er litt kjipt når praktisk talt alle andre abbonement enn det du har får boostet linjene sine opp to ganger, mens du får ingenting :cry:

 

Men jaja... De er fremdeles uten tvil det beste alternativet for DSL. Personlig har jeg bare god erfaring fra NGT kundeservice. Det tar jo litt tid ed å vente på support-linjen seff, men det er jo å forvente hos en tele-operatør da. Kan ikke grine og sutre av den grunn. Det blir litt som å siat REMA1000 suger fordi det er kø i kasse-apparatene... Eller har service folka vært hyggelige, hjelpsomme, og viktigst av alt, de har hatt ok kunnskaper. Enten har de kunnet svart på spørsmålet direkte, eller så har de kunnet fremskaffe en som kan svare på 5-10 minutter. Det er akseptabelt for meg.

 

Har heller aldri hatt downtime på disse 2 årene, så disse ryktene om at NGT har dårlig stabilitet på linjene sine er tull. I såfall må det være lokaliserte problemer.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Mener du nå, etter at de har satt opp farten så skal ikke det være nødvendig.

Ja, jeg mener nå. Vi har Netopia router her... ingen høyere hastighet ennå, antar jeg får smøre meg med tålmodighet en stund til :sleep:

Jeg har også netopia ruter...

Jeg fikk høyere hastighet sånn helt plutselig!

Lenke til kommentar
Mener du nå, etter at de har satt opp farten så skal ikke det være nødvendig.

Ja, jeg mener nå. Vi har Netopia router her... ingen høyere hastighet ennå, antar jeg får smøre meg med tålmodighet en stund til :sleep:

Jeg har også netopia ruter...

Jeg fikk høyere hastighet sånn helt plutselig!

Du må restarte routeren for at den skal laste ned de nye instruksjonene. Men jeg anntar du visste det fra før ^_^

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Det er jo fint at de gjør dette, men det blir jo i praksis som å si at:

 

"OK - Du skal få denne splitter nye bilen med en V6 istedet for den usle 1.2literen, men stopper bilen å funke kan du ikke vente deg hjelp...."

 

...har sagt det før og sier det igjen; de behandler kunder som middagsrester fra i forigår...

jaja, Tele*or/stjelenor evntuelt kalt telenor, er jo ENDA VÆRRE

 

har ikke hatt en postiv opplevelse fra telenor siden jeg fikk meg min første mobil, den hadde jeg telenor abo. INGEN ting var mere digg da jeg ble kvitt det, kan skrive en lang handling om det :yes: samme gjelder internetten (isdn abo.), adsl og avidi og hus telefon har IKKE HATT NOE ANNET ENN PROBLEMER

 

problemer har tatt 1/2 år å løse eller mer, blant annet fått mye inkasso og det ene og det andre og de ser feilen på data'en sin, og når du ringer dem får femte gang og de en atter gang sier dem skal fikse feilen uten at det blir gjort :mad:

 

ANBEFALER IKKE TELNOR UANSETT OM DET ER:

 

* hustelefon

* mobil

* ADSL

* Avidi

* ISDN abo.

 

for hver tjeneste jeg har kvitter meg fra Telenor, har hverdagen blitt 10x bedere

 

Har ikke hatt noe problemer med kundeservise fra Nextgenl, annet enn at det var lang kø, men jeg har sittet like lenge, om ikke lengre får og snakke med en IDIOT fra Telenor.

 

når jeg har snakka med nextgentel så har problemet blitt fiksa på minuttet :thumbs: , mens hos telenor måneder før ting skjer, og da har det hvert 100 telefoner til med disse dustene :mad:

 

:no: TELENOR :no:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Jeg sier bare:

....................../´¯/).......

....................,/¯../........

.................../..../ ........

............./´¯/'...'/´¯¯`•¸ ....

........../'/.../..../......./¨¯\

........('(...´...´.... ¯~/'...'.)

.........\.................'...../

..........\................ _.•´

............\..............( ....

..............\.............\....

 

Til Telenor :roll:

 

God Jul Alle Sammen! :xmas:

Lenke til kommentar
Telenor ADSL - Alt annet kan virke litt treigt...

 

humm når tilogmed det treigeste NGT tilbudet er raskere enn telenor sitt? hmm

Det mottoet blir bare mer og mer latterlig, de har jo for ****** det dårligste tilbudet i Norge!!!

 

Er glad jeg har NGT, selv om man kanskje må vente noen minutter ekstra på supporten er det folk som har PEIL man kommer til, noe det IKKE var når jeg hadde Telenor.

 

Der måtte man ofte ringe om og om igjen fordi folka på supporten åpenbart ikke viste hva de snakka om, de sa forskjellige ting for hver konsulent man kom til ! :)

 

Da er det bedre å vente litt ekstra å få fiksa problemet i en samtale.

 

Bra NGT!!! *kose* :love:

Endret av mars001
Lenke til kommentar
Mener du nå, etter at de har satt opp farten så skal ikke det være nødvendig.

Ja, jeg mener nå. Vi har Netopia router her... ingen høyere hastighet ennå, antar jeg får smøre meg med tålmodighet en stund til :sleep:

Jeg har også netopia ruter...

Jeg fikk høyere hastighet sånn helt plutselig!

Du må restarte routeren for at den skal laste ned de nye instruksjonene. Men jeg anntar du visste det fra før ^_^

 

-Stigma

Øhhh... du trenge ikke å restarte router'n din nei.

Du kan også telnet'e deg inn på routeren din for å sjekke om de virkelig har skrudd opp hastigheten. Hos meg har jeg 1856/512 Kbps (uten restart ;) )

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Når hastigheten ble satt opp, koblet routeren min seg av, eller jeg mista forbindelsen i noen sekunder, merket det godt siden jeg var på IRC.

 

Sjekket routeren like etterpå fordi noen fikk nyss om dette med hastighetsøkning med en gang jeg var tilbake på IRC, og da var den satt opp :)

Lenke til kommentar

"Denne gangen får Bravo- og Charlie-linjene et løft".

 

Det var de abonnementene som fikk et løft forrige gang og. Som flere har vært inne på, hyggelig for de med lavere hastighet, men vi med Delta har jo stagnert helt, snart tar Charlie oss igjen. Vi er tydeligvis ikke prioritert kundegruppe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...