Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 tipper ingen kommer til å svare, men spør alikevel. jeg har en fitbit charge 2 burde jeg kjøpe denne klokken, fitbit charge 3, vente til den neste apple watchen eller kjøpe en annen klokke(forslag) Apple watch series 4 er så langt forran konkurentene og de tidligere apple watch modellene at det er vanskelig å velge noe annet Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Fatter egentlig ikke hva du snakker om. Har selv hatt alle Apple watch klokkene og har egentlig ikke merket de store forskjellene på klokkene. Denne gangen trur jeg at jeg dropper den nye Apple watch 4, venter heller til det kommer en med bedre batteri. Er så lei av å lade klokken hver andre dag.Dessuten syntes jeg prisen har blitt alt for høy.Det samme gjelder for telefonene deres, trur ikke min iPhone x blir byttet ut med det første. Er jo kun prisen som blir høyere, men minimalt forskjeller på telefonen.Er nok mange som vi si at det er store forskjeller, men merker nesten ikke noe til det. Er lissom ikke noe nytt som kommer, bare ting som blir litt bedre neste gang. Endret 30. november 2018 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg