ronndi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har lurt på hva som fører til Advarsel her på forumet og har altså fått svar. Dette innlegget http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=1498782 fører altså til en 10% på min bar. Det at moddene her på formut flere ganger har presisert at de ikke har tid til å respondere på feilposter 24/7 gjør ikke inntrykk på PT, men at han da spamer forumet med sin smålighet er vel helt ok da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skriver du sånne ting i fremtidige innlegg, nå som du har fått advarselen? Lenke til kommentar
Pin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 skulle bare mangle at den nedlatende og latterligjørende tonen du brukte i den tråden fører til en advarsel. Men dette er min mening som jeg normalt ikke ville ytret om du ikke bad om tilbake melding i denne tråden. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 posten taler vel for seg. Er du moderator her eller bare wannabe? Jeg synes forumet her er helt topp, og at retningslinjene gir den nødvendige takhøyden. Derfor er det synd at det stadig skal postes sytting om skrivefeil, feilposting, sladdring osv. Dette topicet heter Tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Pin Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) som sagt, dette var meninger jeg ellers ville holdt for meg selv, men i denne posten ber du på en måte om tilbake meldinger, og hvis du gjør et søk på mine tidligere poster vil du se at jeg holder meg til sak og holder meg ALT for god til og gå til person angrep. Igjen viser du en veldig dårlig diskusjons teknikk ved og komme med unødvendige karakteristikker av personen som poster når du er uenig i hans budskap. Noe du faktisk ba om når du lagde en post som dette. Endret 17. desember 2003 av Pin Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 sorry PIN, innlegget mitt kom slik at det ser ut som et svar på din reply, var ikke meningen da Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dette er Tilbakemeldinger-seksjonen av forumet, ja, ikke Klage-og-grave-om-advarsler-man-har-fått-seksjonen. Siden du tydeligvis ikke har fått dette med deg: Du må ta dette opp med moderator, i pm, ikke starte din egen tråd om det. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ok, trodde det var klage-syte-seksjonen jeg. tydlig feilposting altså Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Beste er bare å forholde seg passiv, og ikke poste noe i det heletatt... Jeg leser mye, og blir provosert mye, men blir jeg provosert til å svare nå som regel, så lukker jeg nett-leser'n min hvis jeg fyrer på alle plugga famfor å øse ut en regle her... Beklager så mye for dette inlegget, men tror det skal gå bra... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Ønsk dere punchingbag til jul. Veldig fin å ta ut aggresjon på. Ellers er arrogante on-topic-tilsvar uten skjellsord eller flaming, helst sydende av sarkasme og hån, en veldig fin måte å svare på uten å få advarsel. *dukke* Endret 17. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Slike ting skal takast opp med moderator via PM eller med forumstyret. Det har ingenting under Tilbakemeldinger å gjere. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg