Hofer Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Du kan være med som publikum om du melder interesse.E-SPORT: NRK sender finalehelgen i FaceIt Major London Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Trist at det ikke kan sendes på rikskanelene. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Trist at det ikke kan sendes på rikskanelene. Jepp. Må da gå an å droppe 'Med hjartet på rette staden' én dag. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Les artikkelen i det minste da NRK forteller i en e-post til Gamer.no at grunnet vannskillet, kan ikke kanalen sende på NRK før klokken 21:00. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Er klar over det og syntes det er trist. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Les artikkelen i det minste da NRK forteller i en e-post til Gamer.no at grunnet vannskillet, kan ikke kanalen sende på NRK før klokken 21:00. Jeg synes at det er helt feil at 'Counter-Strike: Global Offensive' skal bli regulert av vannskillebesemmelsene. Spør du meg, så er både 'Teletubbiene' og 'Drømmehagen' langt verre for barns øyne. Endret 12. september 2018 av eirikheggelund Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Enn terrorister og anti-terrorister som skyter hverandre? Tja. Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Enn terrorister og anti-terrorister som skyter hverandre? Tja. Jeg tror ikke at du har fått med deg disse TV-seriene. Horrible greier. Tenk å indoktrinere ungene sine med slik syre! Selv mistet jeg alt av sans og samling etter et kvarters tid foran skjermen. Endret 12. september 2018 av eirikheggelund Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Fps skytespill er mye mindre ille enn drømmehagen ja, heelt enig! Lenke til kommentar
AndersWøien Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det noen som vet om den vil bli streamet på en pub el. i Oslo? Hvis markedsført riktig, kan det være en gullgruve! 1 Lenke til kommentar
glittergames Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det noen som vet om den vil bli streamet på en pub el. i Oslo? Hvis markedsført riktig, kan det være en gullgruve! Vet ikke om noen bar /pub viser det, men det er mulig å komme som publikum: https://www.nrk.no/kultur/cs-go-fra-london-1.14202973 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Er det noen som vet om den vil bli streamet på en pub el. i Oslo? Hvis markedsført riktig, kan det være en gullgruve! Dette tror jeg er noe som kan foreslås for puber i Oslo, og se om noen er interessert i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå