Gå til innhold

I kveld dør hjemknappen hos Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi 99% av alle brukere og potensielle kjøpere har null problem med verken Touch ID eller at du benytter hjemknappen for å låse opp telefonen? Hvorfor kan du ikke bruke iPhone 7 eller iPhone 8, de har jo en kapasitiv hjemknapp så er det ikke noe slitasje der ved å benytte knappen og du kan bruke den uten å aktivere Touch ID? Eller hva med iPhone X eller de nye modellene som annonseres i dag hvor du låser opp med et sveip nederst på skjermen. Det er ingen fysisk slitasje å forholde seg til da.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Å herregud så deilig det var å bli kvitt den fysiske hjem knappen. Helt unødvendig å måtte fysisk presse på en knapp for å få mobilen til hjem modus. 

Ett lett sveip fra bunnen og det er gjort. Litt uvant i starten, men hvis man ikke er helt fjern, så venner man seg til dette etter noen få sveip :) 

Det er ikke en fysisk knapp på iPhone 7 og oppover.

Den ligger i bunnen på telefonen og alt man trenger å gjøre er å berøre den også er man i mål.

Du prøver å mene at den samme operasjonen men i tillegg sveipe fingeren oppover skjermen og ikke minst ha telefonen i retning av ditt ansikt er mere lettvint? Piss meg i øret.

Lenke til kommentar

Det er ikke en fysisk knapp på iPhone 7 og oppover.

Den ligger i bunnen på telefonen og alt man trenger å gjøre er å berøre den også er man i mål.

Du prøver å mene at den samme operasjonen men i tillegg sveipe fingeren oppover skjermen og ikke minst ha telefonen i retning av ditt ansikt er mere lettvint? Piss meg i øret.

Det jeg mente er hvorfor skal det våre et fysisk sted man må trykke? Er jo mye lettere og sveipe opp. Fingeravtrykksleseren på min tidligere iphone misset ofte. Jeg måtte flere ganger kalibrere dette.

Så for meg er helt klart den dingsen med må trykke på ikke et savn.

Pisse deg i øret står jeg over.

Lenke til kommentar

Det jeg mente er hvorfor skal det våre et fysisk sted man må trykke? Er jo mye lettere og sveipe opp. Fingeravtrykksleseren på min tidligere iphone misset ofte. Jeg måtte flere ganger kalibrere dette.

Så for meg er helt klart den dingsen med må trykke på ikke et savn.

Pisse deg i øret står jeg over.

Ja da har du vært uheldig. 8 Plus låser den opp lynraskt og aldri feiler svært sjeldent til meg. X jeg bruker på jobb derimot bruker noen tideler lengre på å åpne.

Lenke til kommentar

Ja da har du vært uheldig. 8 Plus låser den opp lynraskt og aldri feiler svært sjeldent til meg. X jeg bruker på jobb derimot bruker noen tideler lengre på å åpne.

Da har jeg vært uheldig med 6 iPhone telefoner.

Det har ikke akkurat brydd meg så mye, men jeg merket ikke hvor kleint det var før jeg kjøpte iPhoneX. Jeg sveiper opp mens jeg tar opp telefonen og før jeg begynner å bruke den er den oppløst. Jeg tror det hansler litt om teknikk. Hvis man først setter den forran ansiktet, for så og sveipe opp og vente så vil tiden føles lenger.

Men man trenger ikke å sveipe før man skanner ansikt. Bare sveip og se på telefonen så åpner den seg. Kan ikke forstå at dette kan føles begrensende for noen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...