Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Fordi 99% av alle brukere og potensielle kjøpere har null problem med verken Touch ID eller at du benytter hjemknappen for å låse opp telefonen? Hvorfor kan du ikke bruke iPhone 7 eller iPhone 8, de har jo en kapasitiv hjemknapp så er det ikke noe slitasje der ved å benytte knappen og du kan bruke den uten å aktivere Touch ID? Eller hva med iPhone X eller de nye modellene som annonseres i dag hvor du låser opp med et sveip nederst på skjermen. Det er ingen fysisk slitasje å forholde seg til da. Endret 12. september 2018 av RamGuy Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Å herregud så deilig det var å bli kvitt den fysiske hjem knappen. Helt unødvendig å måtte fysisk presse på en knapp for å få mobilen til hjem modus. Ett lett sveip fra bunnen og det er gjort. Litt uvant i starten, men hvis man ikke er helt fjern, så venner man seg til dette etter noen få sveip Det er ikke en fysisk knapp på iPhone 7 og oppover. Den ligger i bunnen på telefonen og alt man trenger å gjøre er å berøre den også er man i mål. Du prøver å mene at den samme operasjonen men i tillegg sveipe fingeren oppover skjermen og ikke minst ha telefonen i retning av ditt ansikt er mere lettvint? Piss meg i øret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det er ikke en fysisk knapp på iPhone 7 og oppover. Den ligger i bunnen på telefonen og alt man trenger å gjøre er å berøre den også er man i mål. Du prøver å mene at den samme operasjonen men i tillegg sveipe fingeren oppover skjermen og ikke minst ha telefonen i retning av ditt ansikt er mere lettvint? Piss meg i øret. Det jeg mente er hvorfor skal det våre et fysisk sted man må trykke? Er jo mye lettere og sveipe opp. Fingeravtrykksleseren på min tidligere iphone misset ofte. Jeg måtte flere ganger kalibrere dette. Så for meg er helt klart den dingsen med må trykke på ikke et savn. Pisse deg i øret står jeg over. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det jeg mente er hvorfor skal det våre et fysisk sted man må trykke? Er jo mye lettere og sveipe opp. Fingeravtrykksleseren på min tidligere iphone misset ofte. Jeg måtte flere ganger kalibrere dette. Så for meg er helt klart den dingsen med må trykke på ikke et savn. Pisse deg i øret står jeg over. Ja da har du vært uheldig. 8 Plus låser den opp lynraskt og aldri feiler svært sjeldent til meg. X jeg bruker på jobb derimot bruker noen tideler lengre på å åpne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Slippes nye IOS ikveld? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Slippes 17. September, GM versjonen slippes til utviklere og public beta testere i dag. Endret 12. september 2018 av RamGuy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Slippes 17. September, GM versjonen slippes til utviklere og public beta testere i dag. Takk Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Bare jeg syntes homecourt demoen var sykt imponerende? real time tracking uten noe bruk av sensorer, alle angles på skudd, etc etc. Virker nesten for godt til å være sant Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 TouchID døde da ikke, da de fortsetter med 7 og 8 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja da har du vært uheldig. 8 Plus låser den opp lynraskt og aldri feiler svært sjeldent til meg. X jeg bruker på jobb derimot bruker noen tideler lengre på å åpne.Da har jeg vært uheldig med 6 iPhone telefoner. Det har ikke akkurat brydd meg så mye, men jeg merket ikke hvor kleint det var før jeg kjøpte iPhoneX. Jeg sveiper opp mens jeg tar opp telefonen og før jeg begynner å bruke den er den oppløst. Jeg tror det hansler litt om teknikk. Hvis man først setter den forran ansiktet, for så og sveipe opp og vente så vil tiden føles lenger. Men man trenger ikke å sveipe før man skanner ansikt. Bare sveip og se på telefonen så åpner den seg. Kan ikke forstå at dette kan føles begrensende for noen. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 "Fleste"? Her er tre telefoner: 5.8" 6.1" og 6.5" Hvorav kun den minste kan sies å være like stor (eller litt større) enn iPhone 8. Men formfaktoren er forskjellig da, så en direkte sammenligning er ikke mulig. Uansett: De to andre er mye større. De fleste ja.. Den mellomste er ca samme størrelse som iPhone 8 ja. Den minste er mindre. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Ro ned på superlativene. Savner slide-to-unlock og skjønner ikke hvorfor de måtte fjerne det. Apple kunne latt det være en feature. Du savner usikret mobil? Du er en av få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg