Gå til innhold

Sapphire 9600 pro Fireblade edition

Lotus-Omega

Anbefalte innlegg

Min bror har et 9600 pro kort, og når jeg setter inst. på 8x AGP og fast skriv på. Men når jeg starter opp Pc'n igjen så står fortsatt inst. på 4x Agp og fast skiv av.

Og da lurer jeg på hvorfor.

Og når jeg titter i Dxdiag så står AGP Texture Accelerator på disable og jeg får ikke gjort om på den heller.

Noen som har et tips der ute.

NB: kjører med catalyst 3.9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker toppers for det da.. så tror ikke dette skal være noe problem da. så jeg vil bare la det være slik.

Har også hørt her på forumet at disse ATI kortene liker best FASTWRITE = Av og AGP4x er på istedet for 8x så tror ikke det er noe spesielt å bry seg om da.

Lenke til kommentar
Min bror har et 9600 pro kort, og når jeg setter inst. på 8x AGP og fast skriv på. Men når jeg starter opp Pc'n igjen så står fortsatt inst. på 4x Agp og fast skiv av.

Og da lurer jeg på hvorfor.

Dette må du stille inn i bios. Da kan du sette 8x agp og fastwrite på i windows :yes:

Lenke til kommentar
Har også hørt her på forumet at disse ATI kortene liker best FASTWRITE = Av og AGP4x er på istedet for 8x så tror ikke det er noe spesielt å bry seg om da.

Det kan jeg bekrefte, med mitt 9700pro kort må jeg ha på agp 4x og fastwrite av for at ikke maskinen skal krasje i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...