Mann198730 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hei. Er en mann på 30 år har 2 barn og er skilt. For ca 4 mnd siden traff jeg en ny dame også med 2 barn, vi har vert med hverandre siden utenom når vi har barna anna hver helg. Så vi har enda ikke møtt hverandres barn. Vi har sex omtrent hver dag og hun elsker å ligge i armkroken min, sier hun har savnet meg når jeg har vert borte, liker at jeg holder rundt henne osv. Men hun er ikke noe fan av å kysse. Er det normalt? Grunnen til at jeg spør er pga jeg har fått følelser for denne dama men er usikker om det er gjensidig? Jeg får inntrykk av at hun liker meg å, da hun har ringt en felles bekjente å spurt om hvordan person jeg er osv. Men blir usikker når hun ikke vil kysse. Vet ikke om jeg er teit nå men trodde d var noe alle likte.. Etter et 8 år langt forhold så er dette ganske nytt for meg så er usikker på hvordan jeg skal få ta det opp med hun? At jeg har følelser for hun osv.. Hvordan gå frem? Går man rett på sak? Hva sier man? Lager man en spesiell kveld/dag? Hva gjør man? Er litt stressa om dagen, klarer ikke å tenke klart eller noe, hun er i hodet mitt hele tiden. Føler jeg bare må få bekreftelse om hun føler det samme eller ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg liker heller ikke å kysse (kline), men det har ingenting med følelser å gjøre. Jeg bare takler ikke den der tunge-greia, det vrenger seg i magen min. Er mann, men det spiller ingen rolle. Dama di har sin måte å vise deg hva hun føler. Du må bare lære deg hennes språk, og stole på henne når hun forteller deg hva hun føler. Det høres ikke ut som om du er den mest selvsikre personen, det vil nok hjelpe deg å jobbe litt med det også. Lettere for deg å godta at hun liker deg da. Anonymous poster hash: 437a1...ee2 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg liker heller ikke å kysse på munnen. Ikke at jeg har noe veldig imot det - det gir meg bare ingenting og jeg ser ikke poenget. Dama responderer jo på det når vi har sex så jeg gjør det da, men det er nok ikke alle som liker det, nei. Høres ut som du er stormforelsket og usikker på om hun gjengjelder følelsene. Som anonym over så er det viktig for deg at du er klar over at vi snakker forskjellige språk når vi kommuniserer følelser. At hun ikke kysser deg trenger ikke å bety at hub ikke liker deg. Lenke til kommentar
Mann198730 Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Ja jeg er nok skikkelig forelsket, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal spørre om hun har samme følelsene for meg som jeg har for henne. Ja når vi har sex kysser hun, med tunge og alt. Hun gjør det ellers og men liker det ikke. Men jeg er vel mest opptatt av hvordan jeg skal gå frem å spørre om hva det er mellom oss og hva hun tenker osv. Er trossalt ca 8-9 år siden sist jeg hadde den samtalen ?♂️ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Si at du liker henne godt og at du lurer på hvor hun står i forhold til dere to. Gjerne mens hun ligger i armkroken din og dere har det veldig koselig. Lenke til kommentar
Mann198730 Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Bare si det rett ut? Er skikkelig nervøs for å spørre ?♂️ tror nok hun liker meg og, er det inntrykket jeg har men sliter skikkelig med å ta den samtalen ? hun sier jo hun savner meg osv når jeg ikke er der. Men vet det fra før at det er ikke lett å lese hvilke følelser en annen person har. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Ja, bare bak det inn i deres vanlige pillow talk. Ikke dra det ut eller gjør det mer komplisert enn det det er, det beste er å bare gjøre dine intensjoner kjent og håpe på det beste. Husk at i kjærlighet vinner du ikke hvis du ikke tar noen sjanser nå og da. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Nei nei nei... BuffyAnne du må rett og slett slutte å gi råd som er direkte skadelige for folks relasjoner. Ikke ta råd fra kvinner om kvinner. Du spør ikke en fisk hvordan du skal fange fisk, heller. TS: Hvorfor skal du spørre om hun liker deg? Det oser av needyhet, usikkerhet og et behov for bekreftelse. Å ønske å vite «hvor ting går» er feminin energi som må initieres av henne. Din jobb her er å arrangere hyggelige dates en gang eller to i uka som ender med at du gir henne den beste sexen hun noen gang har fått. That’s it. Du må la henne ta initiativ til å ta ting videre. Hun må føle at du er en pris hun vinner sakte men sikkert, som hun må gjøre seg fortjent til, det er det som gir henne den rusen hun er ute etter - behovet for bekreftelse fra en hun er usikker på om hun fortjener. Begynner du å mase om dette nå garanterer jeg deg at ting ikke vil gå slik du vil. Kvinner bruker tid på å forelske seg og på å skjønne at du er den rette for noe mer. En slik samtale du tenker å ha fører ikke til noe annet enn at hun plutselig sitter med makta over hvor ting mellom dere skal gå - det er ikke et ansvar noen kvinne egentlig ønsker å ha. Så kort og godt: arranger dates, ha sex, forsvinn, gjenta. Når hun spør hvor dere er på vei, si at du liker å ta det rolig se hva som skjer. Hva du føler er helt irrelevant for henne uansett, det er hvordan du får henne til å føle seg som får henne til å like deg mer. Egentlig burde du begynne å date et par til for å få tankene dine over på noe annet. Det virker som du har investert uforholdsmessig mye rent emosjonelt i en person du ikke vet så mye om. Det ender sjeldent bra. Forelskede menn med oneitis er sjeldent et tiltrekkende fenomen. Endret 12. september 2018 av coffeee 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Lol som om dine råd som er kompliserte hvor du prøver å game dem er noe bedre. Det enkle er ofte det beste. Åja gid tenk seg å ta råd fra en kvinne om kvinner, en mann vet selvsagt mer om hva vi tenker og føler enn oss selv. Endret 12. september 2018 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Lol som om dine råd som er kompliserte hvor du prøver å game dem er noe bedre. Det enkle er ofte det beste. Åja gid tenk seg å ta råd fra en kvinne om kvinner, en mann vet selvsagt mer om hva vi tenker og føler enn oss selv. Liker din krasshet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Nei nei nei... BuffyAnne du må rett og slett slutte å gi råd som er direkte skadelige for folks relasjoner. Ikke ta råd fra kvinner om kvinner. Du spør ikke en fisk hvordan du skal fange fisk, heller. Vedkommende er i sin rett til å gi tilbakemeldinger og råd, det er ikke opp til deg. Vennligst fokuser på saken. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Lol som om dine råd som er kompliserte hvor du prøver å game dem er noe bedre. Det enkle er ofte det beste. Åja gid tenk seg å ta råd fra en kvinne om kvinner, en mann vet selvsagt mer om hva vi tenker og føler enn oss selv. Hadde Henry Ford hadde spurt deg hva du aller helst ville ha så hadde svaret ditt antakelig vært en raskere hest, ikke en bil. Jenter flest har absolutt ingen erfaring med å date jenter. Til dette kommer også at den selvrefleksjonsperioden vi menn ofte har etter at et forhold tar slutt, er det sjeldent jenter går igjennom på samme måte. De hopper som regel rett over i en ny seksuell relasjon svært raskt, og går ikke rundt og funderer på hvordan de kan bli en mer suksessfull aktør på dating-markedet. Erfaringsmessig er rådene fra jenter en sikker oppskrift på å havne i venne-sona. Hvorfor det er slik kan forklares og begrunnes ut ifra sosiokulturelle betraktninger og psykologiske fenomener. Et viktig moment her er den dissonansen som finnes mellom hva vi på et bevisst plan er opplært til å tenke, og hva vi biologisk sett er programmert til å tiltrekkes av. Det er ikke akkurat sjeldent du hører folk si at de alltid faller for "feil" person, eller en person de aldri hadde sett for seg at de skulle like. Igjen snakker du om "gaming". TS ønsker å ha en samtale som åpenbart grunner i en indre usikkerhet. Jeg mener ikke at enhver samtale som grunner i egen usikkerhet skal unngås, men det finnes åpenbare tilfeller og dette er etter min mening ett av dem. Han bør heller jobbe med å helbrede sin egen usikkerhet fremfor å lesse dette ansvaret over på henne. Dersom denne samtalen finner sted så får han i beste fall en midlertidig "forsikring" om at ting er på riktig vei, så går det ikke lang tid før det dukker opp noe nytt som grunner i den samme usikkerheten han også trenger bekreftelse på. Hvorfor vil hun ikke kysse like mye som meg - betyr det at hun liker meg mindre enn jeg liker henne? TS har slik jeg ser det alt å tape og ingenting å vinne på en slik samtale. At hun sier hun liker deg i dag kan endre seg over natten, uansett. Så lenge jenta fortsetter å si ja til dates, så har man all den bekreftelsen man trenger. Endret 13. september 2018 av coffeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå