clinton Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skal begynne på et prosjekt i elektronikken på skolen,jeg fant ut at jeg vil lage vifte styring og da lurer jeg på om det er noen som har et sjema over en som jeg kan bruke..Tenkte og lage en med 4 dioder og 4 potensiometer. Noen som har noe jeg kanskje kunne brukt? Lenke til kommentar
Swordman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Holder akkurat på med noenlunde samme prosjekt, lurer også på om noen har tegninger.... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 skal også gjøre noe det samme, men jeg skal ha 3 punkts brytere i stedet. ett punkt for 12V,ett for 7V og ett for 5V. også uten dioder... tror jeg... har ikke noe tegninger enda men det kommer Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 bit-tech har noen enkle koblings-skjemaer for viftestyring. ikke at det er noe problem å lage dem selv, særlig for deg som går elektrofag/elektronikk(?) http://www.bit-tech.net/article/52/ Her tar de for seg forskjellige typer av viftestyringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå