Xenophia Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Hei, Som en evig bruker av headsett med kabel så tenke jeg nå og skaffe meg et Trådløst headsett, ikke vært noe fan av det tidligere da det ofte var problemer med disse, da spesielt med tanke på at det skurret en del på trådløse. Nå regne jeg med at utviklingen har kommet litt lengre så tenke å ta sjansen. Krav: Pris: maks 1500,-(anbefaler du noen som koste litt mer så gjerne kom med de) Clean lyd(ikke noe skurring/hakking) Volumkontroll Mute Behagelige å ha på over tid. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Sitter selv å vurderer noe trådløst. Sett litt på HyperX Cloud Flight. Hørt mye bra om dem, men litt skeptisk til byggekvaliteten siden de har gått bort i fra metallgafflene på sidene som de brukte på den vanlige cloud versjonen og erstattet de med plast. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Enn så lenge lønner det seg med kablet om du prioriterer kvalitet. En må gå ganske høyt i pris for å få tilsvarende kvalitet i trådløs versjon. Sånn sett betaler man mer for convenience enn quality. Som rimelig og bra kablet hodetelefon med en meget god lydkvalitet kan jeg tipse om Creative Aurvana Live! Innmaten er fra Fostex og har vært lisensiert til Denon, så ikke la deg lure av Creative-logoen. Fin immersion i disse, og godt balansert for å være lukket. Endret 13. september 2018 av vidor Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 SteelSeries Arctis 7 - 1400 kroner Til Vidor: Selvfølgelig er det "convenience" man vil ha med trådløst, hva ellers? Facepalm! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Bruker ikke trådløst utstyr til faste plasser fordi dem går tomme for strøm når det passer minst. Synes det kan være verdt det hvis man er mobil, men ikke for gaming. Har man et headsett med 3,5mm jack-inngang får en kjøpt bluetooth-mottaker en kan plugge i dem. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 SteelSeries Arctis 7 - 1400 kroner Til Vidor: Selvfølgelig er det "convenience" man vil ha med trådløst, hva ellers? Facepalm! Jeg anbefaler også denne ! Jeg har ikke kjøpt så mange andre men denne har jeg og jeg elsker den, veldig komfortabel og god lyd, mikrofon er også bra. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 (endret) SteelSeries Arctis 7 Konge headset. Endret 19. september 2018 av MrLuni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå