Gå til innhold

"Pris og data beregnes ut fra dagene som er igjen i mnd."


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva er det som er "dritfrekt" med det? Du betaler jo tilsvarende mindre kroner den første måneden...

 

I mitt tilfelle ble det ikke tilstrekkelig opplyst om, i tillegg til at SMS-varsel ikke kom før dagen etter (og da hadde jeg jo såklart brukt data over kvoten i god tro). Det er riktignok ca et halvt år siden, så det er jo godt mulig at vilkårene er blitt tydeligere siden den gang.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle ble det ikke tilstrekkelig opplyst om, i tillegg til at SMS-varsel ikke kom før dagen etter (og da hadde jeg jo såklart brukt data over kvoten i god tro). Det er riktignok ca et halvt år siden, så det er jo godt mulig at vilkårene er blitt tydeligere siden den gang.

Du har ikke sjekket min side eller app heller da...

Lenke til kommentar

For dere som klager på at dataen reduseres, hadde det vert ok hvis dere måtte ha betalt for hele måneden og ha fått hele datamengden?

1.Godt poeng. Morsomt og logiken sier det også,men...

 

....kundeservice burde tross alt opplyse kunder om fakturaløp og hva kunden skal egentlig få bruke i måneden som går og hva han vil se på den første fakturen. De har jo erfaring etter henvendelser de får - de burde vite hvordan forklare saken. Det er deres jobb det å være en kundekonsulent.

 

2. Fleste kunder leser ikke vilkår. Men vi ser på tilbudet. Vi ser på bilder, flotte diagramer og sånne. Hvis de vilkårene er uklare så ring til KS eller send en klage. Du burde snakke søtt, men bestemt - « hey, jeg får ikke leve med 2,5 gb i denne måneden!» ;D ...

Kanskje du skal få en free datapakke som dekker dine behov, det koster dem veldig lite faktisk, og problemet ditt løses med en gang. Om jeg kunne foreslå noe...

Endret av Karl Andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...