Kynxx Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det tok meg 10 sekunder å lete opp denne informasjonen. Beklager at jeg ikke har avtalevilkårene på papir liggende per nå. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Men hva er det som er "dritfrekt" med det? Du betaler jo tilsvarende mindre kroner den første måneden... I mitt tilfelle ble det ikke tilstrekkelig opplyst om, i tillegg til at SMS-varsel ikke kom før dagen etter (og da hadde jeg jo såklart brukt data over kvoten i god tro). Det er riktignok ca et halvt år siden, så det er jo godt mulig at vilkårene er blitt tydeligere siden den gang. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 I mitt tilfelle ble det ikke tilstrekkelig opplyst om, i tillegg til at SMS-varsel ikke kom før dagen etter (og da hadde jeg jo såklart brukt data over kvoten i god tro). Det er riktignok ca et halvt år siden, så det er jo godt mulig at vilkårene er blitt tydeligere siden den gang. Du har ikke sjekket min side eller app heller da... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 For dere som klager på at dataen reduseres, hadde det vert ok hvis dere måtte ha betalt for hele måneden og ha fått hele datamengden? Lenke til kommentar
Karl Andreas Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) For dere som klager på at dataen reduseres, hadde det vert ok hvis dere måtte ha betalt for hele måneden og ha fått hele datamengden?1.Godt poeng. Morsomt og logiken sier det også,men... ....kundeservice burde tross alt opplyse kunder om fakturaløp og hva kunden skal egentlig få bruke i måneden som går og hva han vil se på den første fakturen. De har jo erfaring etter henvendelser de får - de burde vite hvordan forklare saken. Det er deres jobb det å være en kundekonsulent. 2. Fleste kunder leser ikke vilkår. Men vi ser på tilbudet. Vi ser på bilder, flotte diagramer og sånne. Hvis de vilkårene er uklare så ring til KS eller send en klage. Du burde snakke søtt, men bestemt - « hey, jeg får ikke leve med 2,5 gb i denne måneden!» ;D ... Kanskje du skal få en free datapakke som dekker dine behov, det koster dem veldig lite faktisk, og problemet ditt løses med en gang. Om jeg kunne foreslå noe... Endret 16. september 2018 av Karl Andreas Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 For dere som klager på at dataen reduseres, hadde det vert ok hvis dere måtte ha betalt for hele måneden og ha fått hele datamengden? Enn vi som får hele kvota og slipper å betale for hele mnd? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Enn vi som får hele kvota og slipper å betale for hele mnd? Det er jo egentlig intet annet enn goodwill fra mobiloperatøren. Alternativt har de et fakturasystem som ikke er tilpasset disse tilfellene, og det er billigere å bare gi deg full pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå