Sheldon C Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Jeg har problemer med simkort og leverandør klarer ikke å levere nytt til meg, de hevder det er sendt men det dukker ikke opp i posten. Er det mulig å gå i butikk (f.eks Elkjøp) å få et nytt abbonement med simkort på dagen....som virker umiddelbart? Altså portere mitt gamle nummer til nytt.. Endret 11. september 2018 av Sheldon C Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sist jeg sjekket kostet nytt SOM-kort 200 kroner så så det er ikke noen umulighet å få nytt i butikk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Tror sansynligheten er større telia eller telenor sine utsalgssteder. Elkjøp\expert kun hvis du er heldig, kan jo prøve narvesen også. Men godt mulig de har kun kontantkort startpakke. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 Spørsmålet er om nytt abo kan aktiveres på dagen i butikken...eller om det er forsinkelse i porteringen slik at jeg må vente noen dager? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Butikkene har ikke tilgang til telenor\telia sine utstyr så de får ikke hjelpet deg, du må i så fall ringe levrandøren å prøve å få aktivert dette. Ellers blir siste måte å bestille avtale for så å sende simkort det tar fort 1 uke eller lengere. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 Ok, takk. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Prøv hurtigportering i en Telia butikk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Butikkene har ikke tilgang til telenor\telia sine utstyr så de får ikke hjelpet deg, du må i så fall ringe levrandøren å prøve å få aktivert dette. Selvfølgelig kan de hjelpe deg i butikk. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Det var ikke noe problem å kjøpe simkort fra ice på narvesen (da det de sendte også ble borte i posten) og portere nummeret til det simkortet istedet, porteringsdatoen var dog den samme som først avtalt så jeg vet ikke om det kan gjøres på samme dag. Du får kontakte kundeservice. Endret 11. september 2018 av Kirikovski Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Du kan også bestille på Talkmore.no (Telenor-dekning) og velge hente sim på Narvesen, 7- Eleven eller Shell 7- Eleven, deretter kontakte chatten på websiden og få endret porteringsdato så nært som mulig. Sannsynligvis allerede i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Selv prøvde jeg det for ganske mange år siden, samme med chilimobil proteringsdatoen får de ikke gjort noe med samme med å korte ventetiden på simkort. Endret 11. september 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sist jeg sjekket kostet nytt SOM-kort 200 kroner så så det er ikke noen umulighet å få nytt i butikk. Det er jo alt etter som. De kan fint gi det gratis uten at det betyr noe. De har haugevis av Telenor\Telia SIM-kort stort sett. Men er nok vanlig at de tar 100-200kr for SIM-kortet. Jeg har problemer med simkort og leverandør klarer ikke å levere nytt til meg, de hevder det er sendt men det dukker ikke opp i posten. Er det mulig å gå i butikk (f.eks Elkjøp) å få et nytt abbonement med simkort på dagen....som virker umiddelbart? Altså portere mitt gamle nummer til nytt.. Spørsmålet er om nytt abo kan aktiveres på dagen i butikken...eller om det er forsinkelse i porteringen slik at jeg må vente noen dager? Om det er Telenor eller Telia abonnement kan du gjøre dette. Dersom du skal bytte operatør så kan de ikke gjøre det på dagen, da må de bestille portering på nummeret. Tror det tar minimum 2-3 dager før nummeret kan porteres over til ny operatør. Endring av abonnement kan de gjøre med en gang. Butikkene har ikke tilgang til telenor\telia sine utstyr så de får ikke hjelpet deg, du må i så fall ringe levrandøren å prøve å få aktivert dette. Ellers blir siste måte å bestille avtale for så å sende simkort det tar fort 1 uke eller lengere. ..Jo det har de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå