tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Synes selv ikke pennen forstyrrer mye, men så sitter jeg på en lcd skjerm som gir meg en annen resultat. Jadda, prøver å ta vare på stakkarene Noe mer konstruktiv kritikk å gi? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ser bra ut dette, men ja, pennen er fin, men kunne vært anelse svakere. Virket også litt tett de linkene på høyre der, kanskje litt mer luft mellom overskrift og linken over den? yes, tekstene skal endres via programmering, noe jeg ikke har begynt med enda, men er enig med deg der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Finfin. Konge faktisk.. Jeg ville kommentere skrivefeil, men det har du allerede sagt vi ikke skal gjøre da.. - Banner (evt www.powerpc.no helt øverst) bør være hyperkobling til hovedsiden. - De fire linjene som kommer under annonsesøk bør ha lik forbokstav (dvs lik som i enten stor forbokstav, eller liten forbokstav) - Bestem deg for at det heter Annonse (vet den grafikk tingen annonsesøk skal fikses, men uans) - Jeg syns pennen er fin Sweeeeet Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Hehehe. takker! Sal fikse de tingene du har sagt Marvil EDIT: kun designen skal jeg gjøre, teksten blir lagt av den personen som tar seg av det. Derfor har jeg ikke lagt vekt på teksten. Endret 3. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du bare fortsetter å imponere du! Dette er jo så godt som strøkent, veldig behagelige kurver og fargevalg, logoen var digg og oppsettet ellers er jo bare helt über. Har egentlig ikke noe konstruktivt å komme med, av den enkle grunn at dette nesten er så bra som det kan bli! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Veldig bra!!! men.. 1 liten ting.. - blåfargen bak tekst-containerne på midten blir litt utydelig.. (sitter på laptop med lcd, men.. ja..) det var det eneste... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Veldig bra!!! men.. 1 liten ting.. - blåfargen bak tekst-containerne på midten blir litt utydelig.. (sitter på laptop med lcd, men.. ja..) det var det eneste... Jeg er faktisk i utlandet, jobbet med sida fra laptoppen min, me ble ikke spes noe utydelig for meg da. Noen andre som har bad results med LCD skjermene sine? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kan sjekke så fort HP finner det for godt å levere laptopen min.. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kan si meg enig i at pennen er litt for sterk og forstyrrende. Ellers en sweet side (for å bruke en av dine ord ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå