356speedster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Missforstå meg rett, siden er fin, men det jeg synes er litt problematisk er at denne siden skal representere et firma som leverer varer/tjenester og det kommer ikke frem av selve layout designet. M.a.o du "tvinger" de besøkende til å lese tekst i liten skrift for at de i skal forstå hva denne siden handler om. Mitt poeng: Ved hjelp av illustrativ grafikk/bilder kan dette budskapet komme mye klarere frem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du har et poeng, men tipper de fleste skjønner litt når de ser på navnet.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Veldig fin og oversiktlig, likte den svært godt En liten ting: Det skrives "Hovedside" ikke Hoved side, klassisk orddelingsfeil. Dessuten heter det annonse, ikke anonse Er ikke noe gøy med skrivefeil på en "bizniz" side Lykke til, dette blir bra! Endret 19. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. (Det fikk vertfall jeg.) Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno.. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du har et poeng, men tipper de fleste skjønner litt når de ser på navnet.. Det skal du ikke ta for gitt Jeg har produsert websites med alt fra forbruker kampanjer til Business to Business og internkontroll, og min erfaring er at det er utrolig mange "late brukere" Mange av de spørsmålene som går igjen er etter informasjon som står på den siden de surfer på, men de gidder ikke å lese hele siden, så da skriver de heller en klage e-mail. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. (Det fikk vertfall jeg.) Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno.. Jaja, gikk litt fort for seg, kanskje. Men altså, det å rette skrivefeil på en nettside er en vesentlig del av det hele. Er utrolig kjipt med en lekker side med stygge skrivefeil. Er jo bare konstruktivt rettet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. (Det fikk vertfall jeg.) Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno.. Jaja, gikk litt fort for seg, kanskje. Men altså, det å rette skrivefeil på en nettside er en vesentlig del av det hele. Er utrolig kjipt med en lekker side med stygge skrivefeil. Er jo bare konstruktivt rettet Fint vi deler samma synet.. Synd at ikke alle deler det synet. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Missforstå meg rett, siden er fin, men det jeg synes er litt problematisk er at denne siden skal representere et firma som leverer varer/tjenester og det kommer ikke frem av selve layout designet. M.a.o du "tvinger" de besøkende til å lese tekst i liten skrift for at de i skal forstå hva denne siden handler om. Mitt poeng: Ved hjelp av illustrativ grafikk/bilder kan dette budskapet komme mye klarere frem. JEg har skrevet at jeg ikke skal bruke denne fonten, og det skal væære større, 11px... trudde jeg skrev det tydelig... Men men, skal putte inn noen grafiske elementer da får jeg deg også på den forøyde siden tenker jeg meg Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Veldig fin og oversiktlig, likte den svært godt En liten ting: Det skrives "Hovedside" ikke Hoved side, klassisk orddelingsfeil. Dessuten heter det annonse, ikke anonse Er ikke noe gøy med skrivefeil på en "bizniz" side Lykke til, dette blir bra! Oida, takker for det, det skal jeg rette opp Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Nå får du snart kjeft for å rett skrivefeil Ha|Tan.. (Det fikk vertfall jeg.) Men les innlegget ditt. "Feie for sin egen dør", ellerno.. Marvil, skjønner du ikke hvorfor du fikk kjeft, HalTan kom med noe viktig som skal rettes opp. Men du snakker om den teksten som står i de nyhets boxene, hvem som helst kunne skjønne at det var skrevet for å teste hvordan det så ut med text. ta en titt på den texten engang til Endret 19. desember 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det var derfor innlegget til mitt til Ha|Tan var ment som ironi.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det var derfor innlegget til mitt til Ha|Tan var ment som ironi.. Jeg heter HalTan ikke Ha|Tan Endret 19. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Det var derfor innlegget til mitt til Ha|Tan var ment som ironi.. Ojaah! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det var derfor innlegget til mitt til Ha|Tan var ment som ironi.. Jeg heter HalTan ikke Ha|Tan Hm. Hvor fan har jeg "|"en fra..? Sorry da.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er helt mot å legge inn grafikk. Tipper det kommer til å ødelegget det smoothe inntrykket litt. Kommer an på hvor flink du er. Er vel deg jeg har mest tro på at kan klare det her på forumet, men jeg skeptisk allikevel Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Okay guys, nå har jeg overført alt til html. Endret litt på fonte/størrelse og andre små ting ta en titt og simeg om det fortsatt bør legges til no mer grafiske elemter, eller holder dette? power PC! EDIT: for de som ikke har fått det med seg: alt som er i tekst skal endres og oversettes til norsk Så det er lite vits å pirke på teksten Endret 3. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Finfin! Einaste eg vill trekke litt for var at den pennen i bakgrunnen på sida der var litt forstyrrande når en prøver å lese linkene... "Annonse søk" er berre et bilde Kiip øpp de' gudd vøørk!! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) "Annonse søk" er berre et bilde ja ska gjøre noe med det very sooon! EDIT: powder pc! - noen andre som synes pennen forstyrreR? Endret 3. januar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Syns ikke den var så fryktelig forstyrrende, men _litt_ lavere opacity kan ikke skade. Ellers en meget stilig side. Flott at du tenker på de stakkarene med 800x600 EDIT: skriveleif Endret 3. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ser bra ut dette, men ja, pennen er fin, men kunne vært anelse svakere. Virket også litt tett de linkene på høyre der, kanskje litt mer luft mellom overskrift og linken over den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå