Cthulhu Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Såfremt du har en Android- eller iOS-enhet, naturligvis.Fra i dag blir Googles stemmeassistent tilgjengelig for alle Lenke til kommentar
Leorand Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 En av TV-reklamene popper selvsagt inn i hodet til flere av oss som leser dette: "Open door"... 8 Lenke til kommentar
Joakim Fagerland Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Gøy Endret 11. september 2018 av Joakim Fagerland Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Håper det snart kommer til Home... Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) . Endret 11. september 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Ameiza Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Må man bare søke i Play Butikk utover dagen, eller hva er greia? Har en Android One telefon (Xiaomi Mi A1). Finner verken Google Assistant eller Google Assistent. Den heter "Google Assistenten" i Play/App store 1 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Endelig, det skal bli moro å prøve. Nå har de heller ikke lenger noe godt argument for ikke å lansere Pixel telefoner i Norge heller. 1 Lenke til kommentar
greeny1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Da må vi vel si at man kan forvente store deler av Googles produktkatalog til Norge i løpet av året som kommer. Jeg tipper (og håper) de nye Pixel-telefonene kommer i år. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Den heter "Google Assistenten" i Play/App store No such file. 2 Lenke til kommentar
gaffeltruck Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg avinstallerte alle oppdateringer til Google-appen i Play store, deretter oppdaterte jeg igjen. Da fikk jeg assistenten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Må man ha telefonen på norsk for å få bruke assistant på Norsk? Lenke til kommentar
Dozer911 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sikkert fint det... Men når kommer Android Auto??? Det er vel den funksjonen flest har savnet fra Google. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sikkert fint det... Men når kommer Android Auto??? Det er vel den funksjonen flest har savnet fra Google. Den kan legges inn fra PKK-Mirror: https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/ Har brukt den en stund, selv om bilen min ikke støtter det, så det blir bare på telefonen da. Men fungerer fint der Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sikkert fint det... Men når kommer Android Auto??? Det er vel den funksjonen flest har savnet fra Google. Last ned APKen og installer. Android Auto funker fint, om enn på engelsk. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 En liten kuriositet: Når man har diktert en melding spør assistenten om jeg vil sende den eller endre den. Her kan det lett bli forvirring, for det som må svares for at meldingen skal sendes er Ja (Vil du sende den? Ja) Svarer jeg Send meldingen eller Sende den eller Send, så skjønner ikke assistenten konteksten. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 En liten kuriositet: Når man har diktert en melding spør assistenten om jeg vil sende den eller endre den. Her kan det lett bli forvirring, for det som må svares for at meldingen skal sendes er Ja (Vil du sende den? Ja) Svarer jeg Send meldingen eller Sende den eller Send, så skjønner ikke assistenten konteksten. Eller engelske "send" Lenke til kommentar
abedin Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Må man bare søke i Play Butikk utover dagen, eller hva er greia? Har en Android One telefon (Xiaomi Mi A1). Finner verken Google Assistant eller Google Assistent. Den heter "Google Assistenten" i Play/App store Den er ikke tilgjengelig for min S9+ ... Lenke til kommentar
IsakTEK Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg kan ikke laste det ned på min samsung galaxy s7? noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Må man bare søke i Play Butikk utover dagen, eller hva er greia? Har en Android One telefon (Xiaomi Mi A1). Finner verken Google Assistant eller Google Assistent. Den heter "Google Assistenten" i Play/App store Den er ikke tilgjengelig for min S9+ ... Samsung skal ha deg til å bruke Bixby istede vettu. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Må man ha telefonen på norsk for å få bruke assistant på Norsk? Ehh, Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg