Lorentzt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg skal ha en dvd spiller til stua, helst med mpeg, xvid, divx, mp3 avspilling. Så langt har jeg sett på kiss dp-500 og kiss dp-508. Noen her som har erfaringer med disse, eventuelt anbefaler andre spillere? Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 har kiss dp-500, funker greit med siste firmware, kjøpte den først og fremst pga ethernet. I det siste har det komt endel modda fw slik at du kan sjekke været, hva som kommer på tv, og info om film ( imdb.com). Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Elkjop til ca 2000 kr.... Bare og teste viss den ikkje funker til det du skal bruke den til så 30 dager..... Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Vel jeg har bare testet denne liteon spilleren. Syntes den virka veldig bra, har ikke fått testet den mot noen av kiss spillerene da. Så da har du iallefall enda en som du kan vurdere. Endret 17. desember 2003 av ostepopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå