MariusJS Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Tror ikke akkurat jeg hadde stått frem i avisa om jeg fikk bot for å ikke bruke blinklys, det er litt som å stå frem og si at du tråkket i hundedritt fra egen hund i egen hage Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Observasjonsmessig skulle man tro det er lov. Som relativt flittig bruker av norske veier opplever jeg at det nesten kun er meg som har slike lys som fungerer. Spesielt de med dyre biler synes ikke å ha råd til å bruke strøm på dette. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Tror politiet skal være temmelig nazi for å gi deg bot for å mangle ett av 6 eller 8 blinklys, når du i tillegg venter på nytt. Man får neppe bot hvis man jobber med å utbedre feilen, men ellers bør man få boten man fortjener. Aldri hørt om noen som har fått bot for å ikke bruke blinklys.. Det skjer stadig vekk. Endret 14. september 2018 av hekomo Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Observasjonsmessig skulle man tro det er lov. Som relativt flittig bruker av norske veier opplever jeg at det nesten kun er meg som har slike lys som fungerer. Spesielt de med dyre biler synes ikke å ha råd til å bruke strøm på dette. Neida, de er bare tomme for blinklysolje alle sammen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Over 6 år gammelÅ ja, da teller det ikke. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Dersom det var venstre blinklys: Bruk armen ut av vinduet før venstresvinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Her er en som er nyere: https://www.ringblad.no/politilogg/trafikk/nyheter/30-fikk-bot-for-a-ikke-bruke-blinklys-i-rundkjoring/s/5-45-292093 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Så det er noen fylker som har hatt kontroll, men de har mest fokus på å ta de som kjører 5 over, mobilbruk og belter Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Så det er noen fylker som har hatt kontroll, men de har mest fokus på å ta de som kjører 5 over, mobilbruk og belter Fylker har ikke kontroll. Politiet er en statlig etat. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Fylker har ikke kontroll. Politiet er en statlig etat. Tror du ja Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Nei, det vet jeg: https://no.wikipedia.org/wiki/Politi-_og_lensmannsetaten Lenke til kommentar
ozone Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Hehe, liker bildet av "Norsk Polititjenestemann" litt nede på siden... Han er norsk ja! Ser ut som han nettopp byttet fra Felleskjøpet-dress til politiuniform 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå