BVB09 Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Ikke fut-relatert (bør kanskje endre navnet på tråden), men EA har gitt ut et spill der det er lettere å få assists som GK enn som CAM i pro clubs. 3 assists som GK forrige kamp. Kommer til å slutte med det snart, så jeg ikke ender opp med en haug med assists som GK. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Spilte tre kamper pro clubs og det var nok for meg. Et eneste stort kaos og null endringer i moden. Som allerede er grusom om man liker et spill som flyter bra. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Pro clubs er nesten identisk som på FIFA 18, men faktisk verre enn FIFA 18. Altfor lett å få assists som GK og man bør være forsiktig med å spille CAM. Jeg var CAM i 41212 (2) i går og var ute av posisjon 20 ganger iløpet av én kamp. Så spilte jeg CAM i 4231 i dag og var ute av posisjon 1 gang. Folk sier at CM også kan være ganske fucka, men ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Noe jeg ikke forstår med FUT champions? Fikk ikke rewards. Må man ha spilt alle 30 kampene for å få rewards? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Noe jeg ikke forstår med FUT champions? Fikk ikke rewards. Må man ha spilt alle 30 kampene for å få rewards? Seriøst? Håper ikke det er tilfelle, har kvalifisert meg til neste. Men om man MÅ spille 30 iløpet av en helg kan jeg slite.. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Spiller ikke WL, men er vel torsdag? Det at skuddene er så fucka har blitt en fordel for meg i pro clubs. Bedre redningsprosent enn på FIFA 18. Men kan med fordel fikse fem-meter slik at jeg kan vende mot høyre eller venstre. Kastene er heller ikke noe særlig. De har nærmest kopiert FIFA 18 pro clubs, men bare gjort ting hakket verre. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Premien for division rivals er på torsdager. Weekend league må da være på søndag/natt til mandag. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Ok. Torsdager på FIFA 18. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Vet ikke selv, ikke spilt WL selv i år. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Trur WL premier kommer onsdag eller torsdag ja. Ble Silver 1. 1 Win fra gold 3. Sykt plagsomt, Pleier ikke spille WL da det blir alt for mange kamper på kort tid. Normalt spiller jeg 1-3 om jeg setter meg, men i går spilte jeg vel 18 gjennom dagen. Mye sinne, kan ikke fatte og begripe at dette spillet skal spilles kompetetivt. Herregud for en clusterfuck og helt random hvor ballen ender opp mye av tiden. Endret 8. oktober 2018 av barezell Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Fikk spilt 21 kamper, tapte halvparten - så er sølv etter eller annet. Skulle gjerne hatt tid til å prøvd meg på gull 3 eller 2, men det er begrenset med tid i helgene. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Dette må være det Fifa spillet som får mest hat, har nå knapt sett en positiv video av årets Fifa. Kanskje EA våkner til neste spill, iallefall de som bryr seg om Gameplay. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 De sier jo nå at de ikke vil gjøre store endringer på gameplay for det fucker med det kompetetive. Komisk da store endringer er akkurat det som må til for at spillet skal funke i konkurranse Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 De sier jo nå at de ikke vil gjøre store endringer på gameplay for det fucker med det kompetetive. Komisk da store endringer er akkurat det som må til for at spillet skal funke i konkurranse Det er knapt en kompetetiv del Dette som skjer uten noe form for konkurranse. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Dette må være det Fifa spillet som får mest hat, har nå knapt sett en positiv video av årets Fifa. Kanskje EA våkner til neste spill, iallefall de som bryr seg om Gameplay.De er vel fornøyd så lenge det selges titalls millioner kopier av spillet, og i tillegg tjener de greit på mersalg gjennom FUT. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Greit? Tjener vel 10 gangen på fut i forhold til spillet. (Ingen tall til å backe opp det?) Står jo på forsiden til gamer at det blir e-premierleague neste år. Flere lag i Norge sikrer seg spillere også. Og all this for a broken game. Er snodig. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Fikk et hyggelig tilbud fra "Serious about FIFA 19 ultimate team (fut)" på Facebook. 17k medlemmer. Muligens den største og best drevne fut-gruppa på Facebook, styrt av voksne. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Fy flate hvor dyr POTM-Hazard er. Rett og slett overdrevet x10 fra EA. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Har tjent så JÆVLIG med coins no pga Hazard sbc`en kjøpt en del informs forrige uke til 10 K som går nå fra 30 og oppover, pluss belgiske spillere, og chelsea spillere. Endret 12. oktober 2018 av New77Era Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå