Espp Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Virker virkelig slik hvis du spør meg. At jeg har tjent mye penger på dette får så være, har enda ikke råd til å handle inn spillerne jeg trenger. Litt kjedelig at det er så dyrt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Satser på Inter v Milan kommer i MM SBCen i helga. Kjøpte inn 100 Inter/AC Milan spillere for 300-500 per stk. Håper på profitt i kassa Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Skeptisk til rankingen i rivals. Virker som at man kan tape samtlige kamper og ende på rank 1 bare man spiller nok kamper. Vet ikke om det er noe jeg har misforstått. Gått relativt bra i co-op. Påførte disse deres første tap etter 9 strake seire. Dessverre tapt en kamp som vi ledet 4-0 pga "error occurred" https://streamable.com/qxtai Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Kan vel i teorien det. må bare spille jævlig mange kamper. Det går på poeng. X% av spillerbasen med mest points vil være rank 1, neste X% rank 2 etc etc. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Så lenge jeg får poeng for å tape kan jeg vel bare spille en mengde kamper og så er det ikke så nøye om jeg taper, bare for å sikre rank 1 med rank 1 rewards. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 får 150 poeng for et tap. 770? for win. Det vil ta sabla lang tid å komme til rank 1 med bare tap Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Noen som fikk fifa points i dag gratis? jeg pleier aldri å kjøpe fifa points, plutselig hadde jeg 1050 fifa points når jeg logga på i dag. Måtte sjekke kontoen min og alt der var ingenting trukket ifra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2018 Noen som fikk fifa points i dag gratis? jeg pleier aldri å kjøpe fifa points, plutselig hadde jeg 1050 fifa points når jeg logga på i dag. Måtte sjekke kontoen min og alt der var ingenting trukket ifra. Ut i fra hva jeg har fått med meg et det en påskjønnelse fra Sony til alle som har hatt PS+ kontinuerlig det siste året. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg har ikke fått noe points Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Betaler ikke for Playstation Plus Endret 20. oktober 2018 av BVB09 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Martial med to. Svidde av en del for hans kommende TOTW neste uke, merket at mange andre gjorde det samme. De fleste jeg forsøkte å kjøpe var kjøpt allerede. Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 352 ingame, CDM for LB. Squad battles Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Noen som har trua på at det kommer flere FUT Swap kort i morgen? Eller bør man veksle dem inn i dag? Er et kort unna Lallana, meget bittert... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Tror ikke det kommer flere, men det kan vel hende? Det har kommet 12 totalt nå. Litt kjedelig at de tvinger folk til å være tilstede absolutt hver dag for å henge med. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Veldig spent på neste totw. Utrolig mange gode prestasjoner fra Serie A, noe som passer laget mitt veldig godt. Mertens får garantert IF, det samme med kanskje Belotti? Er så mange som har 3+ målpoeng denne runden. Sterling er vel bankers også ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Hadde håpet på felipe anderson og richarlison ettersom jeg har OTW, men ikke sikkert de får når alle skal levere så jævlig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Har deltatt/deltar i min første WL denne helgen. Må si at nivået på deltagerne er variabelt. Starta med å være 4-1 etter 5 kamper lørdag morgen, var deretter 8-5 etter 8 nye kamper lørdag kveld. I går kveld var det enda hardere, og jeg er 11-11 etter 22 kamper. Har et håp om at det skal være litt lettere de siste 8 kampene jeg får presset inn på morgenen/formiddagen i dag slik at jeg klarer hvertfall 3 seire til. Jeg er overrasket over hvor mye jeg blir tatt på kontringer. Virker som folk flest gladelig legger seg bakpå og lar meg ha 60% ballbesittelse og haugevis med skudd. Jeg er dårlig til å utnytte sjansene mine, så det er ikke uvanlig at jeg står med 10-20 skudd på mål og har 1 mål, mens motstander moser inn Y-knappen og slår løpeballer på Mbappe, Sané og andre pacey vinger og scorer på de få sjansene de får. Har også for første gang i livet faktisk knust en håndkontroll. Det var mot en svettis som spilte akkurat slik jeg beskrev i avsnittet ovenfor. På stillingen 0-0 hadde jeg både skudd i tverrliggeren og skudd i stang hvor returen selvsagt ikke endte tilbake hos meg, og på sin første sjanse presterer selvsagt motstander å skyte i stanga og få ballen rett tilbake i føttene sine på blank kasse. Har faktisk vurdert å kvitte meg med FIFA, men innser jo at jeg må 'git gud' og håndtere aggresjonen som følger med FUT ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hehe, gikk på 4 strake tap i går. bitterheten sitter fortsatt. Spillet er så jævlig random. Blir sinna bare av å tenke på det samtidig så er det så moro når det sitter. Så klarer jo aldri kutte helt ut heller. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Ja, det er jo akkurat det. Det er mange tap som er harde å svelge. Men når du først vinner så kommer det gjerne noen på rappen. Føler det er lettere igjen nå. Har spilt fire kamper og er 3-1. Har klart å kare meg opp på Gull 3, og tenker jeg skal gjøre en innsats de siste fire kampene og se om jeg klarer tre seire til. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Var en kollega som sa at champs matcher på streaks, noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå