above Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg lurte på hva man må søke på for å finne slike programmer som Bittorrent osv.. En jeg vet var vell en av de som fant det programmet. Jeg tror ikke han spurte noen eller visste om det, men jeg tror at han søkte på et elller annet slik at han fant det.. Visst jeg skulle finne slike programmer utenom de vanlige, hva måtte jeg søke på da sånn som han jeg vet om som gjorde det??? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 beste til å laste filmer Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 hvem er beste til å laste filmer ? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ved og gi tips om progs som netlimiter tar det ikke lang tid før alle sitter med det og da er meste parten av meninga med p2p borte Endret 17. desember 2003 av Treat Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Err... for bittorrent capper den downloaden din avhengig av hvor mye du uploader, og for programmer som kazaa kan du jo stenge upload helt, så Netlimiter setter nok neppe en stopper for P2P. -Stigma Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Err... for bittorrent capper den downloaden din avhengig av hvor mye du uploader [..] Err. Nei. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bittorrent er konge... Litt bugga den versjonen eg bruker då "BitTorrent (SHAD0W's Experimental)" Noen som veit om eit betre prog enn det? Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Som et par andre allerede har påpekt lurer jeg fælt på når et program fikk personlighet? Er det noe jeg har gått glipp av? Hvorfor forstår ikke dagens "ungdom" spørreord? Er det nokia som er skyld i dette? Ikke èn eneste person i min(e) klasse® på hverken barneskole, ungdomsskole, videregående eller høyskole klarte å fåkke opp spørreord. -Hvem mobil er best? Det heter HVILKEN. Ja, vi har faktisk et ord som hører hjemme i et slikt spørsmål. Fantastisk? Jeg lurer bare på når "hvem" ble det eneste spørreordet norske ungdommer fikk med seg.... DrErling (ikke SÅ gammel) Dere som er så store i kjeften; har dere tenkt tanken at det kan være en som har dysleksi? Endret 17. desember 2003 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
palh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Et tips også til disse programmene som har en tendens til å spise upstream og effektivt kvele downstream.Last ned netlimiter fra www.netlimiter.com . Med dette programmet kan du sette grense på up/downstream på de fleste programmer, samt se annen nyttig informasjon. AAAHHHH!! takker for et meget godt tips på program (tenker på netlimiter) har hatt problemer med at uploads blir for store. siden jeg ikke har duplex linje så er dette er STORT problem. men nå eksisterer ikke dette problemet lenger. takker så mye! Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Dere som er så store i kjeften; har dere tenkt tanken at det kan være en som har dysleksi? Hva blir ikke til hvem av at man har dysleksi. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg syns kameraten min Gunnar er det beste nedlastings-programmet. Hehehe Foresten så e FTP best Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Litt bugga den versjonen eg bruker då "BitTorrent (SHAD0W's Experimental)" Noen som veit om eit betre prog enn det? Huh? Nyeste Shad0ws er jo über. Har aldri hatt antydning til feil med Shad0ws. (det er flere tråder om akkurat bt-klienter, se deg litt rundt i forumet) Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Denne tråden blir holdt under oppsyn, så tenk dere nøye om før dere skriver noe dere vil angre på. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Denne tråden blir holdt under oppsyn, så tenk dere nøye om før dere skriver noe dere vil angre på. Les retningslinjene. Under oppsyn? ... Det finnes vel så vidt jeg vet ingen ulovlige P2P programmer, og ingen her har vel opptil nå nevnt noe om HVA som lastes ned. Det er jo en privat-sak. -Stigma Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) han der fra gamer kan ikke noe om lovverk stakars uvitenede jeg blir flau i hans veine Endret 17. desember 2003 av RAPTORR Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Denne tråden blir holdt under oppsyn, så tenk dere nøye om før dere skriver noe dere vil angre på. Les retningslinjene. Under oppsyn? ... Det finnes vel så vidt jeg vet ingen ulovlige P2P programmer, og ingen her har vel opptil nå nevnt noe om HVA som lastes ned. Det er jo en privat-sak. -Stigma Det var da med tanke på bla. linking til bittorentfiler og såklart diskusjon om hva en laster ned Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hisoka avatar =) Fint å se en annen HunterXhunter fan her ^_^ -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå