Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem er beste nedlastnig programe ?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hva man må søke på for å finne slike programmer som Bittorrent osv.. En jeg vet var vell en av de som fant det programmet. Jeg tror ikke han spurte noen eller visste om det, men jeg tror at han søkte på et elller annet slik at han fant det.. Visst jeg skulle finne slike programmer utenom de vanlige, hva måtte jeg søke på da sånn som han jeg vet om som gjorde det???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som et par andre allerede har påpekt lurer jeg fælt på når et program fikk personlighet?

Er det noe jeg har gått glipp av?

Hvorfor forstår ikke dagens "ungdom" spørreord? Er det nokia som er skyld i dette?

Ikke èn eneste person i min(e) klasse® på hverken barneskole, ungdomsskole, videregående eller høyskole klarte å fåkke opp spørreord.

-Hvem mobil er best?

Det heter HVILKEN.

Ja, vi har faktisk et ord som hører hjemme i et slikt spørsmål. Fantastisk?

Jeg lurer bare på når "hvem" ble det eneste spørreordet norske ungdommer fikk med seg....

DrErling (ikke SÅ gammel)

Dere som er så store i kjeften; har dere tenkt tanken at det kan være en som har dysleksi?

Endret av ~Joakim~
Lenke til kommentar
Et tips også til disse programmene som har en tendens til å spise upstream og effektivt kvele downstream.

Last ned netlimiter fra www.netlimiter.com . Med dette programmet kan du sette grense på up/downstream på de fleste programmer, samt se annen nyttig informasjon.

AAAHHHH!! takker for et meget godt tips på program (tenker på netlimiter)

har hatt problemer med at uploads blir for store.

siden jeg ikke har duplex linje så er dette er STORT problem.

men nå eksisterer ikke dette problemet lenger.

takker så mye!

Lenke til kommentar
Litt bugga den versjonen eg bruker då "BitTorrent (SHAD0W's Experimental)" Noen som veit om eit betre prog enn det?

Huh? Nyeste Shad0ws er jo über. Har aldri hatt antydning til feil med Shad0ws.

(det er flere tråder om akkurat bt-klienter, se deg litt rundt i forumet)

Lenke til kommentar
Denne tråden blir holdt under oppsyn, så tenk dere nøye om før dere skriver noe dere vil angre på. Les retningslinjene.

Under oppsyn? ... Det finnes vel så vidt jeg vet ingen ulovlige P2P programmer, og ingen her har vel opptil nå nevnt noe om HVA som lastes ned. Det er jo en privat-sak.

-Stigma

Lenke til kommentar
Denne tråden blir holdt under oppsyn, så tenk dere nøye om før dere skriver noe dere vil angre på. Les retningslinjene.

Under oppsyn? ... Det finnes vel så vidt jeg vet ingen ulovlige P2P programmer, og ingen her har vel opptil nå nevnt noe om HVA som lastes ned. Det er jo en privat-sak.

-Stigma

Det var da med tanke på bla. linking til bittorentfiler og såklart diskusjon om hva en laster ned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...