Gå til innhold

VARM PROSSESOR!!! 59 GRADER

AzZ

Anbefalte innlegg

Eg har 1 lide problem... min prossesor er 59 grader, og eg har goop på. det er ein t-bird 900 mhz med asus a7v hovedkort. Vifta kostet rett under 400 kr på 3dfxcool for ca 1 år siden, d e 1 alpha vifte som eg isje huske heilt ka hette.e d någen som kan hjelpe meg?!?! ka ska eg jår får å få tempraturen ner??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-en min er litt ustabil.når eg speler litt krevende spel ellår någe sånt så skrur PC-en seg av. å tempraturen kan øke t over 65 grader. 1 gang så skrudde plutselig viftå seg av å tempraturen jekk åpp i 90 grader!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 00:01, AzZ skrev:

PC-en min er litt ustabil.når eg speler litt krevende spel ellår någe sånt så skrur PC-en seg av. å tempraturen kan øke t over 65 grader. 1 gang så skrudde plutselig viftå seg av å tempraturen jekk åpp i 90 grader!!

Ærlig talt, hvis vifta har stoppet tidligere og du har hatt skyhøye temperaturer, hvorfor i all verden har du ikke skiftet den ut da?

Sjekk samtidig at kjøleren står skikkelig ned på coren.

Lenke til kommentar

hehe.... emm. eg vet isje om d har någe å sei... men litt av den eine enden av coren har eg knokke av.. var litt u forsiktig ein gang når eg sko ta på vifta etter mye styr med høg tempratur...... :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 00:16, hjalle skrev:

JEG TRUR DU HAR TULLA NOK MED DISSE INLEGGENE DINE UNDER FORSKJELLIGE NAVN DER DU PRØVER DEG PÅ EN VEEEELDIG DÅRLIG NYNORSK OG KOMMER MED HELT TULLETE SPØRSMÅL. DENNE KAREN APES KUN MED ANDRE DET ER SYND FOR DET KAN GÅ UT OVER FOLK SOM VIRKELIG TRENGER HJELP

ka i F*** du snakker om. bruker forskjellige navn... sjerp dg!eg skriver eg dialekt. å kansje du isje syns at ein varm prossesor er 1 problem. men d bryr eg meg isje om!! eg bare sporte itte hjelp

Lenke til kommentar

hehe! eg e fra sandnes/stavanger. kansje litt rare dialekt, men eg skrive sånt.. sorri! d må vera litt irriterande for dokke som lese dette. men u an z! eg vet isje heilt ka viftå mi hette men 1 kamerat av meg har den same viftå å han har bare litt over 40 grader på prossesoren. han har den same prossesoren. Eg va litt redde når eg knakk litt av coren av men ann virka faktis. d e eg takknemlige for, men eg syns ennå ann e for varme. eg brukte den goopen som følgte me, eg vet isje heilt ka goop d va. alt eg vet at d va ei alpha vifta som kostet ca 400 kr på 3dfxcool for ca 1 år siden å ann va ganske greie på tester å sånt, men den bråker veldigt mye.

Hjelp kampen mot kreft! Gå inn på http://www.ud.com

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 00:07, AzZ skrev:

hehe.... emm. eg vet isje om d har någe å sei... men litt av den eine enden av coren har eg knokke av.. var litt u forsiktig ein gang når eg sko ta på vifta etter mye styr med høg tempratur...... :sad:

eg og har knokke et av hjøran på coren min men de fønka no forde.. har 42 grader etter en dag med surfing og mp3 på en 1,33ghz t-kråke

taisol cgk760(den med kobber) og artic silver 3...

vist vifta di har en tendens te å skrue seg av so bør du kjøpe deg ny(lurt å hive inn et par kabinettvifter mens du drive på)

lykke til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...