Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp en fyr jeg har avvist tidligere

Anbefalte innlegg

For 2-3 måneder siden jobbet jeg med en fyr som virket tydelig interessert. Han sa at han ikke hadde funnet den rette og ikke hadde barn mens han så mot meg, han ble tydelig skuffet når jeg sa at jeg hadde type, og han strålte opp når jeg roste han eller holdt blikket lenge. Han spurte også om å få lese ting jeg har skrevet.

Etter vi sluttet å jobbe sammen fordi han flyttet så sendte jeg noe til ham som jeg hadde skrevet og nevnte også at han skulle si fra hvis han ville treffes for en kopp kaffe neste gang han var i området og han svarte at vi ses der. Han har også lagt meg til på Facebook uten å ta kontakt der. For noen uker siden skrev jeg til ham om et bilde av ham i avisen og vi skrev litt frem og tilbake.

Nå er jeg blitt singel og kjenner at jeg vil fortelle ham det for å se om han fortsatt er interessert. Hvordan skal jeg da gå frem?

Tenker å skrive til ham om 3-4 uker for å sende noe jeg skriver på nå og samtidig spørre hvordan det går og fortelle at jeg er singel. Lurer litt på hvordan han vil reagere og om jeg på ny skal foreslå å treffes neste gang han er i området, eller om jeg skal vente og se hva han skriver ? Kan han fortsatt være interessert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriver på noe som har med masteren min å gjøre og han sa han gjerne vil lese når jeg er ferdig. Da har jeg jo også en grunn til å kontakte ham igjen.

Tingen er at han har flyttet langt bort og ikke vet når han er i området igjen. Så er jo mulig han også ser på muligheten for å ta noe initiativ med meg som tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...