lavendelblomst Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hvor lang tid tok det fra du sendte søknaden til du fikk svar? Jeg venter på klarsignal for å søke. Er veldig engstelig for at det skal ta åtte måneder eller mer.... Men venter først på at min AEV skal skrives og godkjennes. Hvor lang tid tar det ca.? Hvor lang tid tok det for deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Seks måneder her. Psykiateren min mente det kan ha noe å si hvor du ligger an i løpet - er man på en utgående AAP kan det gå mye fortere, men det var jeg, og de tok sin tid likevel. Er nok bare å smøre seg med ventekrem. Anonymous poster hash: 165d3...9dd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 De bør klare å behandle det innen de 8 månedene de lover. Tok vel ca. 6 mnd. for meg også. Anonymous poster hash: fdc7f...2f5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Tok først seks måneder, så seks måneder etter anke på avslag av ung ufør. Dette var i Bergen i 2014-15. Anonymous poster hash: 8c0c3...bc0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Glemte å skrive en ting. De seks månedene jeg ventet på anken lå først noen måneder uten behandling før det skjedde noe fordi de ventet på uttalse fra stortinget eller whatever på hvordan det nye regelverket skulle tolkes. Anonymous poster hash: 8c0c3...bc0 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 10 måneder, inkludert ung ufør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå