Gå til innhold

Valg i Svergie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette var siste sjanse i Sverige for å få til en endring - hvor de ville tatt i med "Hårdhanskarna" for å si det slik.

 

Det er vel 30% innvandrere med etterkommere i Sverige i dag og i prinsipp all økning av befolkningen er innvandrere. Og det er fremdeles meget store antall som fortsatt innvandrer - anhørig osv.

 

De er en veldig stor maktfaktor når de som nå, også er flinke til å bruke stemmeretten sin. Og slik skal det være - demokrati.

Lenke til kommentar

SD kommer garantert til å vokse seg enda større. Vil tippe vi ser et SD på godt over 20% ved neste valg igjen. De har jo vokst ganske formidabelt nå de siste 3 valgene.

 

Bilbranner, vold, voldtekter, trakkasering, narkotikakriminalitet og generell kriminalitet fra uintegrerbare innvandrere kommer til å prege Sverige i årene som kommer slik det har gjort nå i mange år.

 

https://www.youtube.com/watch?v=MSo4ufcfSfs&feature=youtu.be&app=desktop

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, virker ikke som om de ser SD eller M som noen redning. Her litt info om Biskopsgården:

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRMvbd/over-halften-klarar-inte-skolan-i-utsatta-omraden

 

Over halvparten går ut grunnskolen uten å ha mulighet til å gå videre på skole.

 

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/var-fjarde-domd-for-brott-efter-hogstadiet

 

40% (menn) er domfelt for kriminalitet etter grunnskolen.

 

Samme område stemmer klart mest på S og V.

 

 

Virker som om de foretrekker S og V sine løsninger på problemene. Samme gjelder mange utsatte steder i Sverige. 

 

Edit: Det er også S og V som i alle år har protestert mest mot at det føres statstikk over innbyggere og kriminalitet. 

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som kommer til å skje med Europa med denne massive innvandringen fra Midtøsten og Afrika? Foreløpig ser det jo bra ut. Med det mener jeg at vi har stabilitet og velstandsutvikling, og at den vestlige kulturen fortsatt er dominerende. Men innvandringen bare øker og øker år for år, og vi ser hvilke problemer det medfører.

 

Tilstandene i Svergie bør ikke krisemaksimeres. Svergie er et rikt, vestlig land. Men i storbyer i Svergie eller i områder i Europa med mange innvandrere, finnes det ikke demokratisk tankegang. Det finnes ikke skille mellom politikk og religion, -en teknisk-naturvitenskaplig utdannelse eller tenkemåte kan man se langt etter. Med andre ord mangler alt det som har gitt Vesten fremgang og suksess.

 

Folk forsøker å sette foten ned for å trygge egne nasjonalstater eller trygge Vestens kultur, men det går ikke. Nå formes Europa om og blir multikulturelt. Elitene har overkjørt folket. Og ingen vet konsekvensene.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, virker ikke som om de ser SD eller M som noen redning. Her litt info om Biskopsgården:

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VRMvbd/over-halften-klarar-inte-skolan-i-utsatta-omraden

 

Over halvparten går ut grunnskolen uten å ha mulighet til å gå videre på skole.

 

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/var-fjarde-domd-for-brott-efter-hogstadiet

 

40% (menn) er domfelt for kriminalitet etter grunnskolen.

 

Narkotika var vel ikke-eksisterende når jeg var ungdomsskoleelev i Norge.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som kommer til å skje med Europa med denne massive innvandringen fra Midtøsten og Afrika? Foreløpig ser det jo bra ut. Med det mener jeg at vi har stabilitet og velstandsutvikling, og at den vestlige kulturen fortsatt er dominerende. Men innvandringen bare øker og øker år for år, og vi ser hvilke problemer det medfører.

 

Tilstandene i Svergie bør ikke krisemaksimeres. Svergie er et rikt, vestlig land. Men i storbyer i Svergie eller i områder i Europa med mange innvandrere, finnes det ikke demokratisk tankegang. Det finnes ikke skille mellom politikk og religion, -en teknisk-naturvitenskaplig utdannelse eller tenkemåte kan man se langt etter. Med andre ord mangler alt det som har gitt Vesten fremgang og suksess.

 

Folk forsøker å sette foten ned for å trygge egne nasjonalstater eller trygge Vestens kultur, men det går ikke. Nå formes Europa om og blir multikulturelt. Elitene har overkjørt folket. Og ingen vet konsekvensene.

 

Det er vel muligens mest nyheter i fra Sverige og Frankrike om den ekle typen innvandrere føler jeg. Men også fra enkelte andre land. Belgia muligens. Så man bør ikke snu det blinde øye til problematikken, der er jeg enig. Samtidig så kan en fint se en neger ha doktorgrad i Norge, og det er jo bra.

 

Skriver neger i en ikke-diskriminerende stil, da ordet neger var det man brukte når jeg vokste opp. Neger kommer av latin for å beskrive fargen svart. Håper vi ikke blir så sensitiviserte som USA på bruk av slike gamle beskrivelser. Hva er vitsen å finne et nytt begrep hvert 15 år for samme ting. Like greit å gå tilbake til gamle røtter der.

 

Jeg vokter meg for å skrive ordet nigger, som jo er ganske mye mer rasisistisk. Håper jeg provoserte noen. For meg er ordet neger kun ensbetydende med å beskrive en fremmed mørkhudet. Alle har et snev fremmedfrykt enten de liker å innrømme det eller ikke. Garantert også de innvandrervennlige. Jeg anser meg selv for å være sånn relativt innvandringsvennlig, men det går fornuftige grenser på volum. Sverige er feilslått. Sylvia Listhaug er faktisk ikke så langt unna sannheten selv om hun driver med en intensiv populisme på temaet da :p

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...