Gå til innhold

Noen erfaringer med Fujifilm Q1 Digital

Anbefalte innlegg

Har ikke funnet noen tester av dette "reisekamera" bortsett fra en dårlig google oversettelse til engelsk fra en italiensk person.

Her er erfaringen til it:

"I have bought the digital Q1 in nomatica (a perfect service on the other hand) and when having it in my hands and giving him to use these they are my impressions: Style and design esquisitos. General aspect of the very good camera. The problem comes at the time of removing photos. I have to begin saying that not yet I have proven to remove diurnal photos with solar light but I have done my first tests in my room and the thing is not as pretty as it seems. In order to begin, the screen depending on the luminosity of the zone to that you focus presents/displays interferences in horizontal ray form that soon happens to the photo. It will seem rare to you but of each four photos that I do, two have strange horizontal rays. The quality and the colors leave pelín that to wish. I know that to a digitalis of 120? him wonders cannot be demanded but of course that does to me photos with rays I do not tolerate it."

Han gir den

Image: *

Ergonomics: *****

Benefits: ***

Screen: ***

Autonomy: ***

TOTAL: ***

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre ikke så mye å komme med, men jeg har i alle fall nettopp vunnet kameraet i en konkurranse. Mitt intrykk så langt: Mye plastikk......men det er vel kanskje ikke mer å forvente av et slikt kamera.

Kuult design, jippo-kamera.

Har ikke hatt det store behovet for å prøve det enda.

Dette er sikkert et helt ok kamera til ungene. Om du skal ha kamera til deg selv, og du er litt glad i å få fine bilder, hadde jeg nok satset på "litt" mer avansert vare.

Lykke til!! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...