girfaen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 hei. jobbet samme firma i 6 år deltidsstilling. det ble utlyst en 20prosent stilling som jeg kunne tenkt å kombinere med min gamle stilling. >Hvordan i søke man på dette? blir det en grundig søknad og cv som vanlig? HR har sikkert min gamle jobbsøknad enda.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Søk som vanlig. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 (endret) Når stillinga fyrst er lyst ut så er nok den beste framgangsmåten å sende inn søknad. Helst burde dette vært drøfta med dei tillitsvalgte, og lagt ut som ei internutlysning før stillinga hadde blitt lyst ut offentleg. På den måten hadde du fått muligheit til å vise din interesse for ei større stilling, og du kunne fått din stillingsprosent justert raskt og effektivt utan å gå via ein utlysningsprosess. Men når stillinga no fyrst er utlyst så må du nesten sende inn ein søknad. Hadde eg vært deg så hadde eg berre skrevet ein kort søknad der du ber om å få stillinga, og at du berre viser til din opprinnelige arbeidssøknad og CV. Som deltidstilsett så har du fortrinnsrett på stillinga etter arbeidsmiljølova § 14-3, så det skal ikkje være nødvendig å legge mykje energi i å sende inn ein god søknad. Endret 10. september 2018 av The Avatar Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Kan være det er en offentlig stilling og dermed må lyses ut? https://www.webcruiter.com/no/rekruttere/rekruttering-i-offentlig-sektor/utlysning-av-stilling-i-det-offentlige/ Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Moderatormelding Endret tittel litt for mer passende beskrivelse Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Du har jobbet der i 6 år . Snakk med HR ansvarlig og si du ønsker stillingen . Du kan systemet er kjent osv , ikke bruk energi på CV og søknad .. du er allerede ansatt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå