-=CrøM=- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ok, nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Har en del film som jeg har lyst til å overføre til PC'n slik at jeg kan redigere, legge til effekter osv. Problemet er at PC'n finner ikke kameraet. Firewire kortet er installert og skal fungere som det skal (i følge device manager). Har i tillegg prøvd å koble kamereat og PC'n ved hjelp av en S-video kabel, men den gang ei I brukermanualen som medfulgte står det er mulig å overføre film ved hjelp av en USB kabel spesielt tilpasset for dette, men det er tydligvis ingen forhandlere som fører denne. Er det noen som kan hjelpe?? Har forøvrig Windows XP Pro. Program som er prøvd: Pinnacle Studio 8, WideoWorks og Adobe Premiere 7.0 Takker for alle svar Lenke til kommentar
-=CrøM=- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Fant en tidligere link som omhandler det samme problemet, bortsett fra at vedkommende har Win 98 og ikke XP. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg Lenke til kommentar
egils Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei, jeg har nesten samme kamera som deg (550i) jeg bruker en firewire kabel. Har du en slik? usb kabelen tror jeg er til stillbilder. Lenke til kommentar
-=CrøM=- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ja har til og med 2 stk firewire kabler, of ingen av de "virker". Kan det ha noe med produsenten av Firewire kortet?? Lenke til kommentar
-=CrøM=- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg var hos forhandleren i dag og det viste seg å være en feil med selveste porten på kameraet. Så nå er den på reperasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå