Jostein76 Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hei. Veit ikkje om det er her dette skal postast. Eg gjekk på ein bibelskule i 1997/98. Der gjekk eg på medielinga. Men eg gjekk der så laga eg ting i eit studio. Dette har eg no på ei cd-plate. Men kunne tenkte meg å få kopiert dette over på pcen min. Tenkte det var lurt å ha kopi i tilfelle cd-plate blir øydelagd. Nokon som kan hjelpe meg med korleis eg skal gjere dette? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Har du CD-ROM eller DVD-ROM i PCen? Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 eg har dvd-rom. Men kan brenne cd-plater med den. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Du bare setter CDen i DVD-ROMen og så åpner du DVD-ROMen i "min datamaskin" og så høyreklikker du på alle filene på CDen og trykker "kopier" og går til harddisken på PCen og trykker høyre musetast igjen og trykker "lim inn". Vips er CDen kopiert. Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hei. Nå har ikke jeg Rippa CD`er med Windows på kjempe lenge, men hvis det er en Audio CD (Som man bruker i vanlig CD Spillere), så fungerer ikke det han over forslår. Det finnes endel programmer for å Rippe CD Plater. Jeg er litt usikker, men jeg lurer på om kanskje Foobar2000 (Hvis den finnes mer?), kan Rippe CD Plater. Er usikker på om man må installere noe plugins, men jeg lurer på om jeg har gjort det før med den. Ja. Nå ser jeg faktisk at den kan Rippe CD Plater, så da skal det ikke være noe problem iallefall. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 https://www.freac.org/ Syns den er veldig grei, Lenke til kommentar
Beldever Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 http://www.exactaudiocopy.de/ Exact Audio copy er en av de bedre. Gratis og du får korrekt overføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå