PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mine aksjeposter sørger for at Norges næringsliv er godt utbygget enda. Jeg er derfor IKKE farlig for arbeidsplasser. Men hva i ****** er Jack And Jones? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Si meg har du drukket? ER du dritings eller bare generellt dum? So f0cking what viss han ifra Verdal bruker pengene på tull og bare dritt, det er faktisk SÅNN samfunnet går rundt pr dags dato! Viss alle ville sluttet å handle hos JAck & jones så ville arbeidsplasser gått tapt pga sånne som deg, men det tenkte du vel ikke på? JoachimR: ser du her i denne posten hva jeg skrev om deg med din 1 mill og han ifra Verdal med 1 mill. Du mente at mannen ifra Verdal ville sløst de bort og IKKE gitt noe tilbake til næringslivet! Vil du innrømme at du tar feil her eller? JAck & Jones er en klesbutikk og ikke spill dummere enn du er da, venligst... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skjerpings med småflamingen eller stenging, velg selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 AT jeg ikke vet noe om Jack and jones, beklager. Jeg tror jeg kan gi mer tilbake til næringslivet, enn han tenkte personen fra Verdalen. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Det var ikke poenget mitt JoachimR! Må jeg virkelig forklare deg hva jeg mente med posten min med teskje? Du sa at en ifra bermen med 1 mill i hånda ville kastet det bort og ikke gitt noe tilbake til norsk næringsliv, mens du derimot ville holdt det oppe ved å 'investere' som du kaller det! MEn det du ikke skjønner er at når denne fyren ifra verdal bruker 800 000 kr på å handle i butikker så er han med på å opprettholde arbeidsplassene fordi det er SLIK butikkene tjener penger for å holde det gåendes! Fortsatt noe du ikke skjønner her eller? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skjerpings med småflamingen eller stenging, velg selv. Si meg, er alle angrep på vanvittige påstander, flaming? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det har jeg sagt hele tiden, at handling skaper arbeidsplasser. Men jeg tror bermen heller bør tenke fremover å investere, slik at både DE og NÆRINGSLIVET kan tjene. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) `*edited* Javel så alle skal investerer og den dagen det kommer et børskrakk eller.no hva skjer da mon tro? Men så langt gidderke du tenke for du skjønner når krakket er underveis og selger alt du har du vel, for du er jo så ******* smart du! Endret 17. desember 2003 av Sakris Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Skjerpings med småflamingen eller stenging, velg selv. Si meg, er alle angrep på vanvittige påstander, flaming? Angrep generelt, har blitt flere poster som har startet som dette og endt opp i "krig" og vi er litt smålei av slikt. End of that diskusjon. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Joachim: dine kunnskaper innenfor økonomi skremmer meg egentlig litt, med tanke på at du er en av de som liksom skal holde dette landets økonomi oppe. Du Sattser jo på en lederstilling med stort økonomisk ansvar, right? Uffamei... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg regner jo med å tre inn i en lederstilling når jeg er ferdig utdannet. Eller kanskje jeg kan starte som Senior Rådgiver eller noe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Rådgiver ja, hadde arbeidsgiveren din lest det du skriver her hadde han nok ikke vært spesiellt happy for de rådene dine Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg regner jo med å tre inn i en lederstilling når jeg er ferdig utdannet. Eller kanskje jeg kan starte som Senior Rådgiver eller noe. Hvorfor ser du det som en selvfølge at du vil få en toppstilling? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 KOntakter. Kontakter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 KOntakter. Kontakter. Gi meg mailen til noen av kontaktene dine, jeg har noen URL'er å dele ut. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg regner jo med å tre inn i en lederstilling når jeg er ferdig utdannet. Eller kanskje jeg kan starte som Senior Rådgiver eller noe. Er det muilig for ustabile folk psykisk å bli ledere, evt rådgivere? Er det bare jeg som spiller dum nå eller er jeg dum? *se på JoachimR undrende og lure på om ikke han gidder å forklare dette for meg med teskje* Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 KOntakter. Kontakter. Det har jeg og... sånne som står i veggen og man stikker ting inne i, ikke sant? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, Sakris. Ja. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 KOntakter. Kontakter. Det har jeg og... sånne som står i veggen og man stikker ting inne i, ikke sant? Jeg håper ikke det samme gjelder hans kontakter... Nei, slik vil jeg ikke tenke. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nå er man plutselig inne på det som er sosialistenes problem med kapitalismen. Velstand genereres gjennom produksjon og kanaliseres til en elite som med historiens løp blir snevrere og snevrere . Her i Norge kalles det ofte Gutteklubben Grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå