fjarle Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Alle mobiler vil helst bruke «raskeste» nett - slikt blir det kork av.GUIDE: Elendig mobilnett? Bytt til 3G! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hadde ikke vi to av verdens raskeste 4G nett da? Is it all for nothing? 3 Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Nå har Telenor startet å fase ut 3G nettet sitt, og Telia har bestemt seg for det samme, har journalisten fått det med seg? 6 Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Ja, hehe.. VVr gamle gode venn flaskehals... Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 9. september 2018 Forfatter Del Skrevet 9. september 2018 abrj: Jepp, det har jeg fått med meg. Men det forhindrer ikke trikset fra å virke av og til, og går det tilstrekkelig tregt når det er veldig mange mennesker rundt koster det ingenting å prøve 2 Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 abrj: Jepp, det har jeg fått med meg. Men det forhindrer ikke trikset fra å virke av og til, og går det tilstrekkelig tregt når det er veldig mange mennesker rundt koster det ingenting å prøve Joda det koster. Det koster hvis du kommer igjennom. Og det koster masse tid. Men tid er kanskje ikke så viktig hvis mobilen er en forlengelse av hånden og man sapper på den kontinuerlig nærmest som nevrotiske rykninger. Der finnes medisin å få kjøpt og man KAN få hjelp av vennlige mennesker i lange hvite frakker. 2 Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Har aldri møtt på slike problem jeg. Check out my Speedtest result! How fast is your internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/4231908889 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hadde ikke vi to av verdens raskeste 4G nett da? Is it all for nothing? Testet på natten da svært få brukte nettet Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Nå har Telenor startet å fase ut 3G nettet sitt, og Telia har bestemt seg for det samme, har journalisten fått det med seg?Hva har det med artikkelen å gjøre? Resten av Europa skal ikke fase ut 3G nettet like raskt. 1 Lenke til kommentar
Henning-N31ZEYHS Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 abrj: Jepp, det har jeg fått med meg. Men det forhindrer ikke trikset fra å virke av og til, og går det tilstrekkelig tregt når det er veldig mange mennesker rundt koster det ingenting å prøve Jeg synes dette er et gammelt og svært dårlig råd, 3G er slått av flere steder allerede. Og frekvensene tatt i bruk på 4G. Det betyr at med ditt tips havner man på 2G. Videre skal både Telenor og Telia slokke sitt 3G nett innen 2022 var det vel... Så 4G nettene utvikles og blir bedre og bedre. ... Og dette tar tid å "styre med". Og jeg har ennå til gode å oppleve "kø" på 4G. ... De gangene det settes ut mobile vogner er jeg ikke kjent med at man setter ut 3G dekning heller, så ved store events vil man ikke få noe utnyttelse. Ej heller om operatøren har bygget ekstra dekning de slår på - så slår de på flere celler med 4G og ikke 3G Mener også å huske at for eksempel Gardermoen er det 4G som er best bygget. .. MEN, kudos for tipset med tanke på utlandet!! Så får du det med i artikkelen, at dette kan hjelpe godt i utlandet, så får folk god hjelp! 1 Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Internett på Norwegian er en vits ? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hadde ikke vi to av verdens raskeste 4G nett da? Is it all for nothing? Testet på natten da svært få brukte nettet Casuals som er våkne på dagtid da. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Testet på natten da svært få brukte nettet Hva regner du som natt? Dagen min starter klokka 05:00 med kid på 1.5 år som har fått 100% fast stilling som vekkeklokke. PS: Spørsmålet mitt var mer ledende enn direkte mening. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hva regner du som natt? Dagen min starter klokka 05:00 med kid på 1.5 år som har fått 100% fast stilling som vekkeklokke. PS: Spørsmålet mitt var mer ledende enn direkte mening. Natt er for meg den tiden folk flest sover, mellom 00:00 og 06:00 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Bare husk å slå på 4G igjen... når 3G detter ut og du havner på 2G. Det siste har jeg opplevd flere steder i tjukkeste Oslo. Endret 9. september 2018 av beladinka Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Personlig opplever jeg veldig gode hastigheter både hos telenor og telias nett der jeg befinner meg i Norge, men best er telenors dekningsgrad. Telefonen henger nesten alltid på 4G nettet, og 4G tale fungerer som en drøm 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Nå har Telenor startet å fase ut 3G nettet sitt, og Telia har bestemt seg for det samme, har journalisten fått det med seg? Vel, innen 2020-2021 ja.. enda en god stund til. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Telia har holdt på med utfasing i over et år, allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg