Gå til innhold

Har noen andre tilgang til netflix kontoen min?

anaconda

Anbefalte innlegg

Hei

1 september fikk jeg flere e-poster fra netflix om innlogginger både fra android enhet og datamaskin i Tunisia. Dette er ikke meg, så det virker som noen har fått tilgang til min netflix konto. Jeg klikket på linken i e-posten og kom inn på kontoen min og endret passord.

Etter å ha endret passord har jeg ikke mottatt flere e-poster fra Netflix. 

Bør jeg gjøre noe mer? Skal jeg kontakte Netflix angående dette?

Når jeg går inn på netlifx kontoen min nå ser jeg at det er opprettet 2 profiler:

Kaka og Khalil. Bør jeg slette disse? Kan denne/disse fortsatt ha tilgang til min konto?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
  anaconda skrev (På 8.9.2018 den 23.11):

Hei

1 september fikk jeg flere e-poster fra netflix om innlogginger både fra android enhet og datamaskin i Tunisia. Dette er ikke meg, så det virker som noen har fått tilgang til min netflix konto. Jeg klikket på linken i e-posten og kom inn på kontoen min og endret passord.

Etter å ha endret passord har jeg ikke mottatt flere e-poster fra Netflix. 

Bør jeg gjøre noe mer? Skal jeg kontakte Netflix angående dette?

Når jeg går inn på netlifx kontoen min nå ser jeg at det er opprettet 2 profiler:

Kaka og Khalil. Bør jeg slette disse? Kan denne/disse fortsatt ha tilgang til min konto?

Hei.

Først og fremst: har du sett nøye på dem som sendte deg den eposten, og er du sikker på at det er en autentisk en? Det har vært veldig mye snakk om phishing angrep, så jeg ville ta en titt og se at ingen har stjålet kontoen din ved at du har skrevet det inn i et skjema de har sendt deg til. 

Logg deg inn på Nettflix med en gang og endre ditt passord til noe nytt slik at de ikke klarer å komme seg inn på den igjen. Om pass på det jeg nevnte ovenfor. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Gå inn på Account - velg Sign out all devices (etter at du har byttet passord, som du har gjort)

De ekstra profilene kan du slette.

Sørg for at passordet du brukte ikke er i bruk på andre kontoer du har så er du vel good.

Ikke det verste å miste tilgangen til akkurat Netflix, så sånn sett er det jo ikke så krise. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...