kehajiyafu Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg kjørte bilen på en vei hvor det var kanskje 10-15 cm vannstand i går. Det var ikke høy nok vannstand til å kunne ha kommet inn i grillen liksom, men det har tydeligvis kommet inn vann et eller annet sted for nå starter ikke bilen lengre. Startermotoren går fint, men selve motoren starter ikke. Bensinbil. Hvor kan det ha kommet inn vann og hva gjør jeg? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Skjedd det samme med meg å da var det kommet vann inn i fordeleren. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Bilmerke og årsmodell? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Tennplugg hettene liker heller ikke vann Lenke til kommentar
kehajiyafu Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Bilmerke og årsmodell? 1999 Volvo V70 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 1999 Volvo V70 Oi, sorry, jeg kan ingenting om volvo. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Skal ikke mye fart før det kommer inn vann over alt Diesel er best om en skal kjøre i vann da det er kun gjennom filteret det kan trenge inn vann Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Generelle tips: Hvis den har luftinntak nede ved forfangeren så sjekk om luftfilteret er tørt! Er det fullt av vann kan du ha tatt inn vann og blåst i stykker ting. Dog ville den stoppet umiddelbart når du kjørte i vannet. Ellers må du bare ta alle plugger og koblinger og blåse tørre med trykkluft. Evt. la den stå med en kupévarmer, vifteovn eller lignende under panseret for å varme opp og drive ut fukt. Sjekk fordeler hvis du har det. Lenke til kommentar
kehajiyafu Skrevet 11. september 2018 Forfatter Del Skrevet 11. september 2018 fant at gnistene i tennpluggene var dårlige / dels fraværende. det viste seg å være fukt i fordeleren. fikk tørket den ut og da startet motoren igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå