multisync Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg skal leie en leilighet som vil si at jeg må ordne et abonnement for internett, og siden det ikke er fiber (!!!) så må det bli coax. Såvidt jeg har skjønt så har det vært Canal Digital der, betyr det at de eier linjen eller kan man få en annen leverandør? Om jeg har noe valg så vil jeg helst holde meg så langt unna dem som overhode mulig. Dyrt, dårlig og elendig kundeservice er min erfaring fra dem ihvertfall, for ikke å snakke om ekstragebyret når man ikke gidder reklamepakken som de prøver å selge som TV-kanaler. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Etter mange tråder på diskusjon så nei det er ikke mulig å velge coax levrandør. Med mindre Get er i nærheten av deg, men de må uansett koble alt på nytt, kabelen på din eiendom kan du muligens beholde men få personer kan velge mellom Get eller canaldigital i så fall må man være på grensen mellom de 2. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 Lette litt bakover uten å finne noe, og googlesøk... glemte å søkte her inne. Men takk, var det jeg var redd for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Lette litt bakover uten å finne noe, og googlesøk... glemte å søkte her inne. Men takk, var det jeg var redd for Det stemmer ikke helt det LMH1 skriver. Om Get har node der så kan de gjøre det relativt lett. Det er dog det eneste alternativet, at de faktisk har det liggende der. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Det blir nok Canal Digital eller mobilt bredbånd... men mobilt bredbånd er dyrt... kvoten på en måned på mobilt bredbånd tømmer man på under en uke lett, selv om man har 300GB... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. september 2018 Forfatter Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Det stemmer ikke helt det LMH1 skriver. Om Get har node der så kan de gjøre det relativt lett. Det er dog det eneste alternativet, at de faktisk har det liggende der. Det skal jeg sjekke opp, de var noe billigre ihvertfall. edit: er ikke billigre, de har jo samme greia som canal digital med pristillegg uten tv-pakke. Hele oppsettet ser jo helt likt ut bare at de har forskjøvet hastigheten litt sånn at det ikke er 100% likt. Mobilt bredbånd er uaktuelt, det er alt for mye streaming på gang. Endret 8. september 2018 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Det skal jeg sjekke opp, de var noe billigre ihvertfall. Mobilt bredbånd er uaktuelt, det er alt for mye streaming på gang. Gjør det. Om Get er i området så sender de ut en montør som gjør jobben med å føre kabel til ditt hus. Snakker av erfaring, har tros alt jobbet som hjelpearbeider i et telemontørselskap og var veldig ofte ute på jobber for Get hvor vi hjalp kunder som ville enten koble seg på ny, eller som ønsket å bytte. Merk deg at det kan varierer hvor mye dette koster (kan jo også høre om Get ønsker å sponse dette på deg) og hvor lenge det tar før de sender en montør ut. Endret 8. september 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Det blir nok Canal Digital eller mobilt bredbånd... men mobilt bredbånd er dyrt... kvoten på en måned på mobilt bredbånd tømmer man på under en uke lett, selv om man har 300GB... Man har jo chilimobil fri data. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Man har jo chilimobil fri data. Ja, men da må man vel holde seg til bare mobilen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå