0laf Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Du svarer til en som hevder "innfører kommunistisk-sharia-Norge?" at det toget allerede er gått. Det finnes ingen kommunistisk Sharia, Marx og Islam går dårlig sammen, så det er neppe det jeg svarer på, men fortsett å ro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det finnes ingen kommunistisk Sharia, Marx og Islam går dårlig sammen, så det er neppe det jeg svarer på, men fortsett å ro. Så hvorfor svarte du da at det toget var gått? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare! Klarer du ikke å se sammenhengen mellom innleggene i en tråd med kun 22 innlegg, så er det neppe stort jeg kan gjøre for å hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare! Klarer du ikke å se sammenhengen mellom innleggene i en tråd med kun 22 innlegg, så er det neppe stort jeg kan gjøre for å hjelpe deg med det. Det er nok mye du ikke kan, men å komme unna dine tåpelige innlegg, det gjør du ikke. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det er nok mye du ikke kan, men å komme unna dine tåpelige innlegg, det gjør du ikke. Da er vi jo to om det. Nå har du fylt hele denne tråden med bare vås om grunnlovsendringer, men jeg er like dum som svarer på alt våset ditt, så lykke til videre ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Da er vi jo to om det. Nå har du fylt hele denne tråden med bare vås om grunnlovsendringer, men jeg er like dum som svarer på alt våset ditt, så lykke til videre ! Ja det er jo ikke vanskelig å se hvem som kommer med argumenter og hvem som bare kommer personangrep i denne tråden etter at de de blir avslørt som å ha fundamental feil i sine påstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå