ØrjanS7 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Heisan!! Lurte egentlig bare om noen har linker til pc-bygging etc. Alt hjelper.. Vil gjerne lære mye om dette.. Og finnes det egentlig noen bedre steder enn på dette forumet å spørre først? På forfånd Tusen Takk! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 gå på mamoz.no eller komplett.no eller psdata.no det er tonnevis av pc byggere der ute, det er bare å lete litt:) Lenke til kommentar
ØrjanS7 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Okei, jeg forklarte meg kanskje ikke helt klart.. Det jeg mente var GUIDER og slikt om pc-bygging. Gjerne med bilder og slikt.. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hw har en fin en de.. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index.html Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ja den tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Her er et par linker om modding av kabinett, om du har planer om å modifisere kabinettet ditt. Bit-tech Orac3 kabinettet som det ligger 3 artikler om her, må være noe av det meste gjennomførte jeg har sett. (sikkert postet tidligere i forumet uten å ha sjekket) Virtual-hideout Har et stort galleri av hjemme-mekka kasser. SilentPCReview Har du en maskin som ligner en Boeng747 som tar av.. Så er det her en side med utrolig mye info. Overklokking ligger det nok av linker til ellers i forumet.. Blir en et steg eller 2 videre fra guiden som er nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Litt i tre. http://www.laminatkabinett.tk/ overklokking.no Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Orac3 kabinettet er jo bare helst sinnsykt bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå