TBJ Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Hei Jeg får "An error has occurred" når jeg prøver logge meg på min konto på nettsidene deres. Får beskjed om at "PSN might be temporary busy," når jeg prøver å logge med på kontoen min på PS4. På bunn står koden CE-33992-6. Slik har de vært siden dag morges. Det er ikke feil med nettet mitt her. Får samme problem når jeg prøver med mobilen (uten wifi). Tenkte det kunne være feil med min konto, så jeg prøvde å opprette ny. Det fungerte ikke. Da bare henger den. Noen andre som har tilsvarende problem? Kan noen sjekke? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Ifølge status siden deres så skal det ikke være noe problem registrert enda. Jeg spilte for noen timer siden og da var det ihvertfall ikke noe problem. https://status.playstation.com/no-no/ Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Ja, jeg så den, men da kan jeg ikke forstå hva som er problemet. Sukk Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Tørr du å teste med å logge av og på? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Får ikke gjort det akkurat nå. Men det er nok et konto problem hos deg. Se på det klippet her og han forklarer hva support sa han måtte gjøre. Jeg gikk inn på den siden men klarte ikke å finne samme valg som han. Men se på klippet og prøv evnt ring kundeservice og forklar problemet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Les også kommentarene på videoen. En sier han gikk til nettsiden til butikken til PS4 og logget inn via den. Etter han hadde gjort det så fikk han logget inn på PS4. En annen slettet hele PSN profilen ifra PS4 og la den til igjen for å få det til å virke... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Funker fint her, så nede er det nok ikke. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Må logg på før jeg når jeg trykker på linken hans og ... det fungerer jo ikke.Sukk. Kommer ikke igjennom på tlf. 81550970 (kundeservice) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Må logg på før jeg når jeg trykker på linken hans og ... det fungerer jo ikke. Sukk. Kommer ikke igjennom på tlf. 81550970 (kundeservice) Så du får ikke logget på din PSN konto hverken på PS4 eller via deres nettsider? Prøvd https://store.playstation.com/en-no/home/games ? Isåfall så har du ikke noe valg å må snakke med dem på kundeservice. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Kundeservice er åpent fra Mandag til Lørdag 10:30 til 19:00 Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Ok. Takk. Oppretter ny konto. SKAL spille Spider-man i kveld, så får jeg ringe dem og be de overføre spillene mine en eller annen vei, så jeg får de samlet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Ok. Takk. Oppretter ny konto. SKAL spille Spider-man i kveld, så får jeg ringe dem og be de overføre spillene mine en eller annen vei, så jeg får de samlet. Takk for hjelpen! Dem kommer nok ikke til å overføre spill til en annen konto. Bare så du er obs på det. Men bare ha din påloggings informasjon og serie nummer på konsollen klar i morgen så ordner det seg nok får en tro. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå sier jo psn at enkelte kan oppleve problem med spill og sosiale tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå