Geekeern Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Hei. Jeg skal på bryllupen til en av mine nærmeste kompis,( I MORGEN!!!), og trenger tips til bryllupsgave. Gjerne også hva man bør skrive på gavekortet. Setter pris på raskt hjelp! Endret 7. september 2018 av Geekeern Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Pengegaver er innenfor. Gi 500-1000kr i konvolutt med kort i. Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Pengegaver er innenfor. Gi 500-1000kr i konvolutt med kort i. ok, hva er vanlig å skrive på kortet? er det noe standard tekst man kan klippe og lime inn? jeg er ikke flink til å formulere meg. Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Gratulerer! Geekern Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 7. september 2018 Forfatter Del Skrevet 7. september 2018 Gratulerer! Geekern hhahaa, "Geekern" tok du med å xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå